Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, Nadałam paczkę do Słowacji - numer przesyłki JJD000030214008000096575639
Według śledzenia paczka została wczoraj odebrana o 16,41 natomiast wieczorem klient do mnie pisze wiadomość że on niczego nie dostał i prosi o wyjaśnienie sytuacji.
Co zrobić w takiej sytuacji?
@jadowitepl Cześć! Weryfikuję sprawę.
@jadowitepl Wracam z odpowiedzią. W tej sytuacji musisz złożyć reklamację. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- najszybciej, przez kontakt z nami przez formularz kontaktowy, zarejestrujemy w Twoim imieniu reklamację logistyczną https://allegro.pl/pomoc/kontakt
- samodzielnie do przewoźnika bezpośrednio z pobranym pełnomocnictwem (znajdziesz to w zakładce Ustawienia Dostaw)
Dziękuję! już sprawę zgłosiłam poprzez formularz.