anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka nie dotarła do klienta a w śledzeniu pokazuje że jest dostarczona.

jadowitepl
#8 Zapaleniec#

Cześć, Nadałam paczkę do Słowacji - numer przesyłki JJD000030214008000096575639

Według śledzenia paczka została wczoraj odebrana o 16,41 natomiast wieczorem klient do mnie pisze wiadomość że on niczego nie dostał i prosi o wyjaśnienie sytuacji. 

jadowitepl_0-1747292576283.png

Co zrobić w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

jadowitepl
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@jadowitepl Cześć! Weryfikuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@jadowitepl Wracam z odpowiedzią. W tej sytuacji musisz złożyć reklamację. Możesz to zrobić na dwa sposoby: 
- najszybciej, przez kontakt z nami przez formularz kontaktowy, zarejestrujemy w Twoim imieniu reklamację logistyczną https://allegro.pl/pomoc/kontakt
- samodzielnie do przewoźnika bezpośrednio z pobranym pełnomocnictwem (znajdziesz to w zakładce Ustawienia Dostaw)

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jadowitepl
#8 Zapaleniec#

Dziękuję! już sprawę zgłosiłam poprzez formularz.

oznacz moderatorów