Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
20 października 2022 wysłaliśmy paczkę kupującemu do Krakowa. Dzień później, 21 października paczka dotarła do sortowni Poczty w Niepołomicach koło Krakowa i tam tkwi do dnia dzisiejszego.
Pytałam na Poczcie głównej w moim mieście o tę sytuację i dowiedziałam się, że ta sortownia ma duże trudności z dostarczaniem paczek.
Dzwoniłam wiele razy pod te numery telefonów i nikt nie odbiera:
12/ 652-32-00
12/652-33-80
12/281-10-02
Czytałam opinie o tej sortowni w Internecie, nie są najlepsze, podobno paczki leżą po 2 miesiące i nadal nie są wysłane.
Czy Allegro pomaga w takich sytuacjach?
Jak mam postąpić z kupującym , jeżeli będzie domagał się paczki albo zwrotu pieniędzy?
Numer zamówienia: d1d33911-4f8c-11ed-bd82-f148f4501d2b
Numer przesyłki: Poczta Polska 00159007738205079498
Na razie kupujący nie dzwoni do mnie i nie pyta o paczkę. Jurto ja zadzwonię do niego i zapytam. Kto wie, może paczkę odebrał , tylko status się nie aktualizuje. 🙂
@CHECINIAKI Cześć, spróbuj skontaktować się bezpośrednio z Pocztą Polską. Na stronie https://www.poczta-polska.pl/kontakt/ są podane inne numery niż te, pod które dzwoniłaś.
Moje numery są bezpośrednie do sortowni w Niepołomicach.
@CHECINIAKI Sortownie nigdy nie odbierają telefonów. Zgłaszaj reklamację i powiadom o tym klienta :
https://ereklamacje.poczta-polska.pl/wniosek_reklamacyjny/customer-type
Wpisałam reklamację jako klient indywidualny i nie zaakceptowało mi numeru przesyłki.
Jeżeli nadaję przez WzA to jestem klientem z umową?
@CHECINIAKI jeśli nadajesz przez WzA bez umowy to operatorem - nadawcą jest Allegro i to im złóż reklamację 😄
Dzisiaj szukają mojej paczki w sortowni - jeżeli zaginęła, wtedy złożę reklamację do Allegro.
@CHECINIAKI tak jak napisała @Kaliope_Brzeg . Napisz reklamacje na nieterminowe doręczenie. PO takich reklamacja paczki z reguły dość szybko ruszają dalej
Już zgłosiłam, ale tam było parę "haczyków":
- podaj numer umowy - (NIE MAM UMOWY)
lub
- wyślij kopię dokumentu nadania, jeżeli jesteś klientem indywidualnym (NIE MAM DRUKU NADANIA)
Pominęłam więc ten punkt, więc nie wiem czy rozpatrzą.
I jeszcze to:
Informujemy, że termin rozpatrzenia reklamacji wynosi:
Bieg ww. terminów liczony jest od dnia następnego po dniu zgłoszenia reklamacji.
Poczta w Niepołomicach jest faktycznie zawalona, gdyż podobno miała dostarczać paczki Firma zewnętrzna, ale jak to bywa dała ciała i kurierzy poczty mają pełny magazyn, sam prosiłem swojego kuriera pocztowego aby mi przywiózł zaległe paczki (po tygodniu dowiózł) tak że trzeba pewnie czekać...
Rozmawiałam już z kupującym, cierpliwie czeka on i jego żona na paczkę
. Pocieszył mnie, że im się nie śpieszy
Podaję w tym wątku nr telefonu do konsultanta w Niepołomicach, który bezpośrednio zajmuje się zaginionymi przesyłkami, może komuś będzie potrzebny:
tel. 502-015-840
Ja nadal czekam na rozwiązanie sytuacji....
Cześć,
Jestem w podobnej sytuacji z tym, że dostałam powiadomienia że uwaga paczka dostarczona do punktu! Tylko nikt jej nie widział hehe nie dostałam smsa z kodem Odbioru tylko maila. No i na stronie wisi, ze paczka punkcie, a coś wydaje mi się że jednak w Niepołomicach…
Skąd taka pewność? Kilka dni temu na moich oczach pani z Żabki zapewniała, że paczka na pewno nie jest w punkcie i klient ma dzwonić do DHL, po czym przyszła druga pani i paczkę znalazła. Żeby przyszedł kod trzeba zeskanować paczkę w punkcie, więc marna szansa, że ona nigdy do niego nie trafiła.
🙂
@CHECINIAKI śmiało możesz składać reklamację tu
Z tej sortowni regularnie czekamy na zwroty paczek od klientów, polecam cierpliwość. Ostatnio czekaliśmy na jedną paczkę nawet 3 tygodnie. W końcu dotarła 🙂
Wysłany towar ma termin ważności, mam nadzieję, że to nie będą 3 miesiące czekania ⛄❄️ ...