anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka utknęła w sortowni Poczty w Niepołomicach pod Krakowem

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

20 października 2022 wysłaliśmy paczkę kupującemu do Krakowa. Dzień później, 21 października paczka dotarła do sortowni  Poczty w Niepołomicach koło Krakowa i tam tkwi do dnia dzisiejszego.

Pytałam na Poczcie głównej w moim mieście o tę sytuację i dowiedziałam się, że ta sortownia ma duże trudności z dostarczaniem paczek.

Dzwoniłam wiele razy pod te numery telefonów i nikt nie odbiera:

12/ 652-32-00

12/652-33-80

12/281-10-02

Czytałam opinie o tej sortowni w Internecie, nie są najlepsze, podobno paczki leżą po 2 miesiące i nadal nie są wysłane.

Czy Allegro pomaga w takich sytuacjach?

Jak mam postąpić z kupującym , jeżeli będzie domagał się paczki albo zwrotu pieniędzy?

 

Numer zamówienia:  d1d33911-4f8c-11ed-bd82-f148f4501d2b

Numer przesyłki:  Poczta Polska 00159007738205079498

 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Na razie kupujący nie dzwoni do mnie i nie pyta o paczkę. Jurto ja zadzwonię do niego i zapytam. Kto wie, może paczkę odebrał , tylko status się nie aktualizuje. 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@CHECINIAKI Cześć, spróbuj skontaktować się bezpośrednio z Pocztą Polską. Na stronie https://www.poczta-polska.pl/kontakt/ są podane inne numery niż te, pod które dzwoniłaś. 

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Moje numery są bezpośrednie do sortowni w Niepołomicach.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI  Sortownie nigdy nie odbierają telefonów. Zgłaszaj reklamację i powiadom o tym klienta  :

https://ereklamacje.poczta-polska.pl/wniosek_reklamacyjny/customer-type

_____________
Kama
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Wpisałam reklamację jako klient indywidualny i nie zaakceptowało mi numeru przesyłki.

Jeżeli nadaję przez WzA to jestem klientem z umową?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI jeśli nadajesz przez WzA bez umowy to operatorem - nadawcą jest Allegro i to im złóż reklamację 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Dzisiaj szukają mojej paczki w sortowni - jeżeli zaginęła, wtedy złożę reklamację do Allegro.

Client59247542_0-1666952331647.png

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI  tak jak napisała @Kaliope_Brzeg . Napisz reklamacje na nieterminowe doręczenie. PO takich reklamacja paczki z reguły dość szybko ruszają dalej

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Już zgłosiłam, ale tam było parę "haczyków":

- podaj numer umowy - (NIE MAM UMOWY)

lub

- wyślij kopię dokumentu nadania, jeżeli jesteś klientem indywidualnym (NIE MAM DRUKU NADANIA)

Pominęłam więc ten punkt, więc nie wiem czy rozpatrzą.

 

I jeszcze to:

Informujemy, że termin rozpatrzenia reklamacji wynosi:

  • 30 dni kalendarzowych - w przypadku przesyłek w obrocie krajowym,
  • 3 miesiące - w przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym.

Bieg ww. terminów liczony jest od dnia następnego po dniu zgłoszenia reklamacji.

oznacz moderatorów

instbud
#11 Animator#

Poczta w Niepołomicach jest faktycznie zawalona, gdyż podobno miała dostarczać paczki Firma zewnętrzna, ale jak to bywa dała ciała i kurierzy poczty mają pełny magazyn, sam prosiłem swojego kuriera pocztowego aby mi przywiózł zaległe paczki (po tygodniu dowiózł) tak że trzeba pewnie czekać...

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Rozmawiałam już z kupującym, cierpliwie czeka on i jego żona na paczkę

Client59247542_0-1666871654726.png

 

. Pocieszył mnie, że im się nie śpieszy 

 

Client59247542_0-1666871829494.png

 

 

 

 

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Podaję w tym wątku nr telefonu do konsultanta w Niepołomicach, który bezpośrednio zajmuje się zaginionymi przesyłkami, może komuś będzie potrzebny:

tel. 502-015-840 

Client59247542_0-1666946954233.png

Ja nadal czekam na rozwiązanie sytuacji....

 

oznacz moderatorów

karlakr
#3 Debiutant#

Cześć,
 Jestem w podobnej sytuacji z tym, że dostałam powiadomienia że uwaga paczka dostarczona do punktu! Tylko nikt jej nie widział hehe nie dostałam smsa z kodem Odbioru tylko maila. No i na stronie wisi, ze paczka punkcie, a coś wydaje mi się że jednak w Niepołomicach… 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@karlakr Podaj proszę numer przesyłki, o którą chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PIKeRn
#10 Popularyzator#

Skąd taka pewność? Kilka dni temu na moich oczach pani z Żabki zapewniała, że paczka na pewno nie jest w punkcie i klient ma dzwonić do DHL, po czym przyszła druga pani i paczkę znalazła. Żeby przyszedł kod trzeba zeskanować paczkę w punkcie, więc marna szansa, że ona nigdy do niego nie trafiła. 

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI śmiało możesz składać reklamację tu

________
Κώστας
oznacz moderatorów

visualna
#1 Nowicjusz#

Z tej sortowni regularnie czekamy na zwroty paczek od klientów, polecam cierpliwość. Ostatnio czekaliśmy na jedną paczkę nawet 3 tygodnie. W końcu dotarła 🙂

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Wysłany towar ma termin ważności, mam nadzieję, że to nie będą 3 miesiące czekania ❄️ ...

 

oznacz moderatorów