Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety pracownicy allegro nadal mają w zwyczaju naliczać koszty wypłacanych rekompensat sprzedawcy bez weryfikacji zgłoszeń.
Pracownik allegro protect nawet nie próbował zadać pytań i sprecyzować ewentualnych zastrzeże do transakcji,
automatycznie rozpatrzył wniosek i naliczył koszty wypłaconej rekompensaty do salda.
Oczywiście z mojej strony transakcja była prawidłowo zrealizowana. Odpowiedzi były terminowe zarówno w dyskusji jak i w zgłoszeniu wniosku. Kupujący otrzymał pełne informacje iż niezwłocznie po dostarczeniu i weryfikacji stanu towaru zwrot do jego zgłoszenia odstąpienia zostanie rozliczony. Tak też zgodnie z przepisami został rozliczony.
Pracownicy allegro protect i administratorzy dyskusji nawet spytali się czy przesyłka dotarła i nie poprosili o ewentualne udokumentowanie zwrotu. Najwyraźniej założono że zwrotu nie dokonano i automatycznie nałożyli kary.
To numer wniosku
Wniosek POK - sprzedający - 274072-1674575909 [ ref:_00D24aE05._5003VWena6:ref ]
proszę moderatorów o interwencję @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
usuniecie opłat i wyjaśnienie dlaczego wasi konsultanci z allegro protect notorycznie łamią prawo i wasze procedury przerzucając automatycznie koszty wypłacanych rekompensat na sprzedawców.
Nie próbują wyjaśnić sprawy nie zadają pytań i w sytuacjach gdy sprzedawcy działają zgodnie z prawem i waszym regulaminem nakładają na niego kary i obciążają kosztami swoich programów.
@ALL-DA zapoznałam się z tą sprawą, otrzymałeś już odpowiedź w sprawie nr 30846073, a Doradczyni wyjaśniła, dlaczego wniosek kupującego został zaakceptowany. Dziś poprosiła o przesłanie potwierdzenia zwrotu wpłaty dla kupującego, dopiero po jego otrzymaniu będzie mogła wykonać korektę naliczonej opłaty. Prześlij go proszę w korespondencji e-mail o numerze 30846073.
@la_nika napisał(a):
@ALL-DA zapoznałam się z tą sprawą, otrzymałeś już odpowiedź w sprawie nr 30846073, a Doradczyni wyjaśniła, dlaczego wniosek kupującego został zaakceptowany. Dziś poprosiła o przesłanie potwierdzenia zwrotu wpłaty dla kupującego, dopiero po jego otrzymaniu będzie mogła wykonać korektę naliczonej opłaty. Prześlij go proszę w korespondencji e-mail o numerze 30846073.
@la_nika
Twierdzi Pani że nałożenie kar na sprzedawcę, naliczenie kosztów wypłaconej rekompensaty .. i dopiero po kilku dniach zadanie pytanie przez pracownika allegro protect czy otrzymałem przesyłkę i dokonałem rozliczenia to prawidłowa procedura.
Wydaje się mi że kolejność działań powinna być inna.
W pierwszej kolejności przedstawiacie wniosek, precyzujecie zastrzeżenia kupującego by po otrzymaniu odpowiedzi ze strony sprzedawcy, sprawdzeniu dyskusji dokonujecie weryfikacji zgłoszenia.
Przyznajecie lub nie rekompensatę i jeśli sprzedawca naruszył prawo obciążacie go wypłaconą rekompensatą.
Tu jak widać wszystko jest postawione na głowie.
@ALL-DA przepraszam Cię za tę sytuację, pracownicy, którzy monitorują dyskusję posługują się procedurami, w tym przypadku taka decyzja została podjęta, ponieważ minął czas na zwrot dla kupującego. Rozumiem, że było to spowodowane trudnościami w dostarczeniu przesyłki i przepraszam za te problemy, jednak to nie powinno mieć wpływu na brak zwrotu dla kupującego.
@la_nika napisał(a):
@ALL-DA przepraszam Cię za tę sytuację, pracownicy, którzy monitorują dyskusję posługują się procedurami, w tym przypadku taka decyzja została podjęta, ponieważ minął czas na zwrot dla kupującego. Rozumiem, że było to spowodowane trudnościami w dostarczeniu przesyłki i przepraszam za te problemy, jednak to nie powinno mieć wpływu na brak zwrotu dla kupującego.
To bezczelność z Pani strony, nawet nie potraficie przeprosić za ŁAMANIE PRAWA I SWOJEGO REGULAMINU
Jak mam rozumieć ten fragment :
Rozumiem, że było to spowodowane trudnościami w dostarczeniu przesyłki i przepraszam za te problemy, jednak to nie powinno mieć wpływu na brak zwrotu dla kupującego.
Sugeruje Pani że jest jakakolwiek wina po mojej stronie?
Dokonałem zwrotu terminowo niezwłocznie po dostarczeniu towaru i weryfikacji, na pytania odpowiadam błyskawicznie, gdy poprosicie o potwierdzenie dokonania zwrotu również przesyłam po paru minutach.
To wasi pracownicy nawet nie spróbowali zweryfikować zgłoszenia i z automatu nałożyli na mnie kary
..i to ja jestem winny?
Dodam że nadal nie anulowaliście naliczonej opłaty i nie zmieniliście statusu dyskusji na rozstrzygnięty mimo iż postępowałem zgodnie z przepisami i regulaminem.
Aby pokazać absurdalność allegrowych zasad proszę zobaczyć jaką karę w panelu jakości nałożyło allegro do powyższej transakcji za bezpodstawnie oznaczaną dyskusję jako nierozwiązanie
-20 000 PUNKTÓW
jedna dyskusja oznaczona jako nierozstrzygnięta i z poziomu super spada sprzedawca na poziom nieakceptowalny.
To kolejna patologia jaką należy upubliczniać, piętnować i zgłaszać do odpowiednich instytucji.
@la_nika jak długo mam czekać na anulowanie bezprawnie naliczonej opłaty?
@la_nika napisał(a):
@ALL-DA widzę, że sprawa jest wciąż wyjaśniana, poprosiłam już o odpowiedź dla Ciebie w sprawie nr 30846073. Bardzo proszę poczekaj na odpowiedź w wiadomości e-mail.
@la_nika Nie rozumiem?
Co jest wyjaśniane!
Wasza konsultantka złamała prawo i wasz regulamin.
Nawet nie przeprosiła za nieprawidłowo przeprowadzoną procedurę rozpatrywania wniosku i bezprawne naliczenie kosztów wysławionej rekompensaty.
Zamiast przeprosin i anulowania naliczonej opłaty, otrzymuje odpowiedź że kwestionuje kwotę zwrotu.
Na jakie podstawie prawnej wasza konsultantka rości sobie prawo do kwestionowania wyliczonej kwoty zwrotu?
Ile razy macie zamiar łamać prawo w jednej sprawie?
@ALL-DA Łohoho, -20 tysi punktów za jedną nierozwiązaną dyskusję? Czy dobrze liczę, że miałeś jedno zamówienie zrealizowane w ciągu ostatnich 30 dni? Sam się już nie łapię w tych ich zbyt skomplikowanych regulaminach.
To tylko pokazuje dlaczego Allegro powinno wprowadzić progi liczbowe, zamiast wrzucać wszystkich do jednego wora. Przyjdzie przykładowo początkujący sprzedający, odpowie komuś po dwóch tygodniach, to na wstępie może się pożegnać z serwisem na miesiąc aż statystyki się zresetują 🙂
A co do dyskusji, widzisz, z dyskusjami Allegro jest taki problem, że najlepiej z góry przesłać cały zestaw danych i ew. dokumentów, wtedy jest szansa, że Cię nie obciążą, ale kasę i tak zwrócą kupującemu, bo lubią rozdawać pieniądze, żeby kupujący był zadowolony z serwisu (*).
* - jeżeli kupujący podał Ci numer konta w formularzu zwrotu na piśmie (albo mailowo, poza systemem), to potwierdzenie będzie niezbędne - nie dotyczy zwrotu przez Allegro, oni automatycznie otrzymują potwierdzenie, bo kasa przechodzi przez ich konta. Jeżeli dokonałeś zwrotu przez Allegro, to nie wiem po kiego im potwierdzenia zwrotu, skoro mają je we własnym systemie.
Śledź jakość sprzedaży, żeby to cofnęli, bo przy takim wyniku to już Cię tylko czeka blokada konta.
Dokładnie na tym koncie nie ma sprzedaż od początku roku, dlatego tylko została jedna transakcja z 30tu dni i stąd aż tak duża ilość punktów karnych 20tyś.
Pewnie trzeba by mieć kilkaset transakcji by nie spaść poniżej 0 w ogólnej punktacji. Dla sporej grupy sprzedawców to jest pułap nieosiągalny.
Generalnie na jakiś czas odpuściłem sobie allegro więc szczególnie nie przeszkadzają mi te karne punkty ale wkleiłem by pokazać na konkretnym przykładzie absurdalność regulaminu i kar nakładanych na sprzedawców.
Tak jak mówisz kolejnym krokiem może być blokada konta za taki spadek "poziomu jakości".
Niestety przy tak skonstruowanym regulaminie i procedurach to działając w pełni zgodnie z przepisami przez jednego niezadowolonego klienta lub błąd pracownika allegro jak widać można mieć "uwalone" konto i blokadę z której trudno będzie się wytłumaczyć.
Po prostu regulamin jest oderwany o rzeczywistości i nie ma mechanizmów chroniących sprzedawców.
Dodam że dziś już jest zmieniony status na rozstrzygnięty ..ale zrobił to dopiero drugi konsultant. (pierwszy wmawiał że nie może, nie ma podstaw bo obarczono mnie POK bla bla)
To też pokazuje że dużo zależy na jakiego konsultanta się trafi.
Generalnie zmarnowałem na to sporo czasu a winy nie było żadnej z mojej strony.
Anulowania naliczonej rekompensaty nadal nie zrobiono i muszę nadal tracić na czas na zamknięcie tej sprawy.
Odnośnie dyskusji staram się robić tak jak mówisz, mam przygotowane zapisy ustaw, odnośniki do regulaminu itd. Kupujący otrzymuje pełne informacje.
Tu odpowiadałem też na bieżąco ale trudno przed otrzymaniem towaru wysłać potwierdzenie zwrotu. (zwroty dokonuję bezpośrednio na konta ze zgłoszeń więc jestem przyzwyczajony do umieszczania potwierdzeń)
Po to jednak allegro ma procedury by pracownicy ich przestrzegali . Ci jednak tego czasami nie robią, nie ponoszą za to konsekwencji, te jak widać na tym przykładzie ponosi sprzedawca.
Dodam na koniec że całość problemu transakcyjnego jest efektem nieprawidłowej realizacji przez allegro swojej usługi dostawy allegro one
(jak będę mieć chwilę to umieszczę to na forum ze zrzutami ekranu, błędnymi monitoringami)
Kupujący miał problem z dostarczeniem zwrotu, stąd dyskusja, opóźnienie z doręczeniem zwrotu itd
Doszedł jeszcze automatyczny komunikat w dyskusji po 14dniach zachęcający do zakończenia dyskusji jako nierozstrzygniętej i złożenia POK(kolejny absurd) ..a na koniec jeszcze miałem szczęście trafić niekompetentnego pracownika POK.
Najgorsze jest to że takie sytuacje powtarzają się cyklicznie.
@la_nika Powtarzam pytanie jak długo mam czekać na anulowanie bezprawnie naliczonej opłaty?
@ALL-DA otrzymałeś odpowiedź na ten temat w sprawie nr 30846073. Bardzo proszę, abyś kontynuował korespondencję na ten temat w sprawie o podanym numerze. Sprawa jest wyjaśniana w korespondencji e-mail, dlatego nie będę już więcej udzielać się w tym wątku.
@la_nika napisał(a):
@ALL-DA otrzymałeś odpowiedź na ten temat w sprawie nr 30846073. Bardzo proszę, abyś kontynuował korespondencję na ten temat w sprawie o podanym numerze.
@la_nika
Wasza konsultantka mimo otrzymana pełnych informacji w swojej odpowiedzi z 30tego stycznia kwestionuje moje prawo do obniżenia kwoty zwrotu który dokonano ze względu na obniżoną wartość zwróconego towaru.
Moje prośby o podanie podstaw prawnych uzurpowania sobie prawa do takich działań bezczelnie je ignoruje.
Po raz kolejny wasza konsultantka łamie prawo i wasz regulamin.
Chyba nie tak powinna wyglądać obsługa z waszej stron.
Zatem ponownie proszę o interwencję i anulowanie bezprawnie naliczonej opłaty
@la_nika Kiedy otrzymam odpowiedź i oddacie bezprawnie wyłudzone środki przez waszą pracownicę.
Dodam że nie ma żadnej sprawy o numerze 30846073 jest tylko
Wniosek POK - sprzedający - 274072-1674575909 [ ref:_00D24aE05._5003VWena6:ref ]
który w nieprawidłowy sposób rozpatrzyliście co Pani już przyznała i za co przepraszała.
Wasza konsultantka mimo otrzymana pełnych informacji w swojej odpowiedzi z 30tego stycznia w powyższym wniosku allegro protect kwestionuje moje prawo do obniżenia kwoty zwrotu który dokonano ze względu na obniżoną wartość zwróconego towaru.
Moje prośby o podanie podstaw prawnych uzurpowania sobie prawa do takich działań bezczelnie je ignoruje.
Po raz kolejny wasza konsultantka łamie prawo i wasz regulamin.
Chyba nie tak powinna wyglądać obsługa z waszej stron.
Zatem ponownie proszę o interwencję i anulowanie bezprawnie naliczonej opłaty
Szanowne allegro otrzymam odpowiedź?
Minęło już kilka tygodni i nadal nie usunięto naliczonej bezpodstawnie rekompensaty.
Można dowiedzieć się kiedy wasz "uczciwy" portal odda pieniądze?
Czy zamierzacie ukarać swojego pracownika który złamał procedury?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@la_nika a może... w dyskusjach wypowiadają się anonimowe automaty-boty bo takie mozna odnieść wrażenie jak się zakłada spór.
Zdawkowe, często mało merytoryczne wypowiedzi ze strony Allegro.
@Client:109808341 napisał(a):
@la_nika a może... w dyskusjach wypowiadają się anonimowe automaty-boty bo takie mozna odnieść wrażenie jak się zakłada spór.
Zdawkowe, często mało merytoryczne wypowiedzi ze strony Allegro.
@Client:109808341 w dyskusjach sporo komunikatów to automaty, często takie automatyczne informacje wprowadzają w błąd i generują konflikty
to jednak temat na osobną rozmowę
Tu mamy do czynienia z konsultantką z allegro protect nagminnie ignorującą przepisy i regulamin portalu
@ALL-DA również zaraz cierpię od absurdalnych działania Allegro. Ekwilibrystyka prawa a fantazji. Ignorują treść dyskusji, widać że żadne działania kupujących nie zostają analizowane. Co jeszcze gorzej to że to nie jest jakieś odrębne przypadki - dział prawny Allegro to wszystko wspiera. N.p. https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/wy%C5%82%C4%85czona-r%C4%99kojmi...
Podejście moderatorek w wątkach - kiedy tylko wyznają absurdalność sytuacji wprost przestają wypowiadać się więcej w samym wątku - mówią że tylko w samej dyskusji. Rozumiem to - lepiej nie potwierdzać publicznie liczne absurdalne działania.
Spróbuj może jeszcze eskalować to zgodnie z poleceniem https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/jak-odwo%C5%82a%C4%87-si%C4%99-o...https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7bfad0c8-a65c-49cf-86e4-83c3bd213296&subjectId=ff5c756e-b...)