Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, generuję etykiety z wysyłam z allegro. Dziś poczta nie chce przyjąć przesyłek, twierdzą, że wygasła umowa z allegro, proszę o pilną pomoc.
Nasze przesyłki również ruszyły w świat, szkoda, że nie było komunikacji od allegro o problemie, niepotrzebny stres i zamieszanie tylko się porobiło.
Wczoraj dostałam od Klientki zamówienie na 2 książki do wysyłki przez Pocztę Polską, każda opłacona pojedynczo. Zadzwoniłam z zapytaniem, a ona to potwierdziła i prosiła o nadanie osobno przesyłek. Tak więc przygotowałam przesyłki w osobnych kopertach i wydrukowałam - jak zwykle - etykiety. Dzisiaj pojechałam o 8.mej rano na pocztę, która mi się pokazała w zamówieniu i chciałam je oddać. Jakież było moje zdziwienie, gdy osoba w okienku nie znalazła przesyłek w systemie. Potem dołączyła się druga i trzecia osoba z poczty i nigdzie nie było tych przesyłek. Usiłowano mi je oddać, bo pewnie to ja jestem "winna", że system nie znalazł "umowy". Wreszcie urzędniczka skontaktowała się z zapleczem...trwało to omal godzinę. Zaproszono mnie, abym usiadła, ale niestety poczta nie ma ani jednego krzesła, a wszystkie ściany są obstawione różnymi regałami. Gdy powiedziałam, że nie mogę już dłużej czekać, bo mam ważne inne zajęcia, urzędniczka przyniosła mi moje koperty, że ona nic nie może zrobić. Zapytałam, a co JA mogę z tym zrobić, skoro to PP i Allegro zawarły umowę, a nie ja? Ja tylko odczytałam przesyłkę i wydrukowałam etykiety. Do rozmowy włączyła się kolejna pracownica poczty, która wzięła ponownie przesyłki i udała się na zaplecze. Gdy zapytałam jaki będzie dalszy ciąg, okazało się, że został włączony w sprawę informatyk, a ja mam zostawić przesyłki - bez pokwitowania, na mój telefon...i czekać na wiadomość z PP. Do godz. 15 nikt nie zadzwonił, a więc udałam się znowu na pocztę, z zapytaniem co z moimi przesyłkami. Była jeszcze jedna z osób, która mnie obsługiwała...i powiedziała, że oddała sprawę koleżankom i już ją nic nie interesuje. Mam czekać na telefon, ale kiedy będzie ...nie wiadomo... Z komunikatu między urzędniczkami wyglądało, że mają czas...do 13 listopada.... A jak ja wyglądam w stosunku do klientki?? Przesyłkę przygotowałam natychmiast po otrzymaniu zamówienia i chciałam ją nadać najszybciej jak mogłam - rano. Co mam zrobić w tej sytuacji??? Przesyłki są opłacone. Czemu system nie przyjął na PP numerów z etykiet, które wydrukowałam przecież z dostępnego systemu???
Ewa Białek @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Psychosynteza_pl podasz przykładowe numery tych zamówień?
Cześć Maja.....
Przeczytaj od początku cały temat. Twoje pytanie do @Psychosynteza_pl jest jak podanie musztardy po obiedzie.
Kiedy Allegro umieści oficjalną informację o tym że na czas nie podpisało umowy z Pocztą Polską?
Było by to lepiej przyjęte przez całą społeczność serwisu i docenione.
Dorota
Oto numery ALLEGRO POCZTA
PX6061129855
PX6061129982
Nadal na stronie czekają na nadanie, a one są w rękach PP dziś cały dzień na poczcie przy ul. Myśliborskiej 102 w W-wie.
Wczoraj zdecydowałem się na kolejną opcję dostawy w swoich dostawach, a konkretnie na allegro punkty.
Wszystko ładnie się obyło cenniki się zaktualizowały i nawet się znalazł jeden klient, który wybrał allegro punkty.
Z wydrukowaniem etykiety nadawczej również się obyło bez żadnych problemów, jedyne co zmieniłem przed zatwierdzeniem wydrukowania etykiety, to zmieniłem adres nadania, oczywiście wybrałem go z rozwijanej listy.
Etykietę zatwierdziłem i wydrukowałem bez problemu. Na stronie e monitoring poczty polskiej sprawdziłem numer wydrukowanej przesyłki i wszystko się zgadzało, czyli etykieta została zarejestrowana w systemie poczty, ale co z tego jeżeli nie mogę jej na poczcie wysłać, bo ich system twierdzi, że nie mam jakiejś umowy podpisanej. Żadnej umowy z pocztą nie podpisywałem, a z tego co mi wiadomo wybierając "ALLEGRO punkty" żadnej umowy nie potrzebuję w przeciwnym razie system nie pozwoliłby mi na wydruk etykiety.
Co w takiej sytuacji mam powiedzieć kupującemu, że czyja to wina, allegro, czy może poczty polskiej, ci jednak twierdzą, że nie mogą nic zrobić, bo z automatu system nie pozwala przepuścić paczki.
@BTGroup allegro wygasła umowa i walczą jest dużo postów na ten temat 🙂 Walczą naprawiają wic trzeba czekać 🙂
Dzięki stary. Ale mi się trafiło😎 Swoją drogą to allegro dało **piiip**. Ciekawe, czy przeproszą naszych klientów w naszym imieniu za zaistniałą sytuację.
@BTGroup mozna już nadawać paczki poprzez pocztę.
Potwierdzam
Mam problem z wysłaniem dwóch paczek. Pani na poczcie twierdzi że wygasła umowa. Paczki nadane przez wysyłam z allegro więc umowa nie potrzebna. Problem dotyczy tych zamówień : 6b337d61-506c-11ed-bf8d-7d48bbb57b68 i cc3ecbc0-50ba-11ed-a3e6-8d0d96cc8775
U mnie ten problem pojawia się od ubiegłego tygodnia. Częśc paczek przechodzi bez problemu, część niemoże zostać nadana "bo numer umowy się nie zgadza", gdzie wsytskie przysłki nadaję w ten sam sposób. Następnego dnia gdy oddwukowuje listy przewozowe dla tych przesyłek, bez nanoszenia żadnych zmian, paczki udaje się nadać.
O co chodzi, skąd te problemy?
Przykładowe zamówienia w których pojawił się ten problem:
5788a570-659c-11ed-a46e-455aef142ee7
89c10e20-64f1-11ed-b17e-8bdb924ef21d
4756bb40-650d-11ed-b17e-8bdb924ef21d
mam obawy, że dziś tez część paczek zostanie cofnięta, podczas generowania listów wyskoczył błąd, "Przekroczony czas przetwarzania żądania", w zestawieniu zamówionych paczek pojawiły się te zamówienia, dla kilku zamówień listy przeowozowye wygenerowały się dwu, a nawet trzykrotnie.
@ARNOLD-II Cześć. Jeśli taka sytuacja się powtórzy, to wtedy daj nam znać i podaj numery zamówień. Będziemy w stanie sprawdzić, co aktualnie się dzieje i dlaczego pojawiają się problemy z nadaniem.
Witam.
Nie mogę nadać przesyłki w placówce pocztowej Poczta Polska 00159007738285175028 do zamówienia
a2382330-b753-11ed-bd7f-b7e1fc6737f9
Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co mam teraz zrobić.
Po prostu Pani na poczcie nie przyjmuje przesyłki - system jej nie puszcza mówiąc że się chyba umowa skończyła i nie podpisano nowej.
zapewne chodzi o to, że jest to paczka pocztex kurier 48 które są usuwane z oferty poczty polskiej. Ja osobiście nie mogę takich paczek wysyłać już od kilku miesięcy. musisz wygenerować nową etykietę, ale już jako pocztex 2.0, czyli inna usługa, wtedy nie powinno być problemu z nadaniem.
Nie bardzo wiem jak to zrobić , pomożesz?
Dodam tylko że do tego kupującego nadawałem już identyczną paczkę pobraniową w styczniu przez elektronicznego nadawcę. Dziś jest 01.03.2023r i wszystko się pozmieniało.
Pozdrawiam.
trzeba wprowadzić ręcznie wszystkie dane do EN, nadawcę, adresata, telefon itd, jeśli to przesyłka w smarcie to skopiuj unikalny adres klienta z zamówienia. Zaznacz rodzaj paczki pocztex 2.0 i wygeneruj nową etykietę. to wszystko. wtedy bez problemu nadasz paczkę.
i zmień sobie cenniki na allegro, usuń dostawy typu pocztex kurier 24 lub 48, a zamiast tego wybierz allegro pocztex kurier, czy odbiory z punktu pocztex, to są już te nowe formy i z nimi nie będzie problemu podczas wysyłek.
jeśli wskoczy Ci zamówienie ze starą formą dostawy, to przy imporcie możesz ją zmienić już na te pocztex 2.0 itd
Dzięki serdeczne 🙂
Nie wiem co się dzieje ale :
Odmowa zalogowania, podany przez Ciebie login lub hasło nie są poprawne
Nie mogę zalogować się do Elektronicznego Nadawcy.