anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poczta Polska - złożyć reklamację

MAMY ROZWIĄZANIE!
JutixPL
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry!
Okresowo występują problemy z zamówieniami wysyłanymi Pocztą Polską. Jedno zamówienie zaginęło, a kilka innych zostało dostarczonych z opóźnieniem.
Złożyłem reklamację na stronie Poczty, ale odpowiadają, że reklamację może złożyć nadawca lub odbiorca. Ja jednak nie jestem nadawcą w tym przypadku, gdyż wysyłki są realizowane na podstawie umowy pomiędzy Pocztą Polską a Allegro. Nie mogę więc złożyć reklamacji. Co powinienem zrobić w takim przypadku? W jaki sposób mogę zwrócić pieniądze za utraconą przesyłkę i złożyć reklamację z tytułu opóźnienia w dostawie?
Dziękuję!

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Screenshot 2024-01-18 112055.png

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mdrogeria
#21 Demiurg#

@JutixPL pobrać pełnomocnictwo tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy i załączyć podczas składania reklamacji .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
Gdzie znajdziesz pełnomocnictwo

Pełnomocnictwo pobierzesz w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. Wystarczy, że na dole strony klikniesz [pobierz pełnomocnictwo].

oznacz moderatorów