Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Okresowo występują problemy z zamówieniami wysyłanymi Pocztą Polską. Jedno zamówienie zaginęło, a kilka innych zostało dostarczonych z opóźnieniem.
Złożyłem reklamację na stronie Poczty, ale odpowiadają, że reklamację może złożyć nadawca lub odbiorca. Ja jednak nie jestem nadawcą w tym przypadku, gdyż wysyłki są realizowane na podstawie umowy pomiędzy Pocztą Polską a Allegro. Nie mogę więc złożyć reklamacji. Co powinienem zrobić w takim przypadku? W jaki sposób mogę zwrócić pieniądze za utraconą przesyłkę i złożyć reklamację z tytułu opóźnienia w dostawie?
Dziękuję!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@JutixPL pobrać pełnomocnictwo tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy i załączyć podczas składania reklamacji .
Pełnomocnictwo pobierzesz w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. Wystarczy, że na dole strony klikniesz [pobierz pełnomocnictwo].