Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Proszę o pomoc moderatora, kogokolwiek, gdyż to co się dzieje przechodzi ludzkie pojęcie.
Dostałem ocenę negatywną od klienta który twierdzi że nie otrzymał zamawianego towaru.
Zakupiony towar 27.03.2025, wysłany 27.03.2025, odebrany 28.03.2025.
Wszystko nadane przez Allegro Paczkomaty InPost oczywiście dane zgodne z tym co wybrał klient.
Wszystko ok aż do teraz.
Ocena negatywna z powodu niedostarczenia zamawianego towaru.
Kontakt z kupującym żaden. Telefon, sms, prośba o wyjaśnienie i zmianę komentarza brak odzewu.
Wysłanie prosby o pomoc do Allegro.
Pierwsza odpowiedz, nie można usunąc oceny bo nie sa w stanie zweryfikować czy paczka dotarła do odbiorcy.
Odwołanie od decyzji i kolejna odpowiedź:
"Rozumiem, że w systemie przesyłka widnieje jako doręczona natomiast nie mam możliwości potwierdzić że trafiła ona do kupującego."
Paczka nadana przez portal Allegro, automatycznie wygenerowana etykieta pokrywająca się z danymi klienta i jego numerem telefonu. Odebrana przez klienta z numerem telefonu wskazanym w zamówieniu przez kupującego a Allegro twierdzi że nie jest w stanie zweryfikować czy to odebrał kupujący i czy ta paczka do niego trafiła?
Ludzie to są w tym momencie cyrki co tu się wyprawia. Niech ktoś to ruszy to dalej proszę @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ .
Paczka wysłana, trafia pod wskazane dane w zamówieniu, dwa miesiące później negatyw ze nie doręczona
Allegro umywa ręce bo nie wie kto odebrał.
Do tego odpowiedzi w stylu że jedna ocena negatywna nie wpływa na jakość sprzedaży.
Ok na to nie wpływa ale jest widoczna na karcie i pokazany jest % poleceń od kupujących.
Do tego ta ocena jest kłamliwa, kompletnie wyssana z palca.
@ETUISTA no i prawidłowo bo zapomniałeś o jednym - oświadczeniu przewoźnika o prawidłowym dostarczeniu przesyłki , z takim załącznikiem na pewno byłoby łatwiej wydusić usunięcie oceny .
Informacja na stronie przewoźnika że przesyłka została dostarczona i odebrana nie jest wystarczająca?
Co mogę w tej sprawie teraz zrobić? Czy inPost wyda takie oświadczenie na moją prośbę?
@ETUISTA nie , nie jest wystarczająca
Uzyskać takie oświadczenie . Tak , Inpost wyda stosowny dokument ,trwa to ok doby od wysłania prośby .
Dziękuję za informację, właśnie wysłałem do inpost prosbę o wydanie takiego oświadczenia
@ETUISTA ja to się tylko zastanawiam w jaki sposób Inpost sprawdzi, że to adresat odebrał paczkę z paczkomatu🤔
Nie sprawdzi ale potwierdzi E odebrano
ale taki dokument ma większą jakość niż śledzenie z linku mimo że daje te same wnioski
Własnie mnie to tez zastanawia. Ale skoro wybrał dane podał numer telefonu i paczka zostala odebrana i nie bylo zadnej reklamacji i zgloszenia przez ponad 2 miesiace to raczej bylo ok
Czyli nic mnie nie chroni jako sprzedawce...
No nie jest
bo twierdzą że to tracking ma walory tylko informaxyjne. A nie dowodowe. PO dowód trzeba złożyć reklamacje
mysle ze twój klient idzie po protecta ‚ ma towar a chce tez pieniądze
tak to tu od jakiegoś roku wygląda
Klient niczego nie chce, nawet się nie kontaktował, pozatym kupił przedmiot za parę złotych chyba 61,48zł z kosztami wysyłki.
Do tego jego jezyk to ukraiński (konto od 6 miesiecy), ale to nie ma zadnego znaczenia w tej sprawie.
Brak reklamacji, brak dyskusji, brak jakiejkolwiek formy kontaktu z jego strony
Brak również odzewu z jego strony na próby mojego skontaktowania się z nim.
Zostaje mi poczekać na oswiadczenie inpostu i ponownie domagać się usunięcia tej oceny.
Tak jak piszą wyżej, śledzenie ma charakter wyłącznie informacyjny, a przewoźnik nie odpowiada za poprawność danych.
Natomiast w przypadku, kiedy kupujący zgłasza brak przesyłki, należy zgłosić reklamację do przewoźnika. Jeżeli przesyłka została odebrana z paczkomatu, to wystawią stosowny dokument (będzie tam kiedy i gdzie przesyłka została odebrana oraz w jaki sposób otwarto skrytkę).