anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowna weryfikacja konta

proterm_info_pl
#7 Wielbiciel#

@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

Muszę przeprowadzić ponowną weryfikację danych firmy, żeby mieć możliwość wypłacania środków. 

Jeden z reprezentantów zweryfikował swoje dane poprzez eDO App i tu jest wszystko ok. Natomiast jeśli chodzi o drugiego reprezentanta dane dodawałem ręcznie i tu moje pytanie - od kilku, jak nie kilkunastu już dni wisi status "tożsamość gotowa do weryfikacji" a czas na zakończenie weryfikacji zbliża się wielkimi krokami. Czy można prosić o interwencję w tej sprawie?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@proterm_info_pl Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów