Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Posiadam poziom sprzedaży neutralny ale nie powrócił mi SMART
@csiexpert Twój wskaźnik poleceń od kupujących jest na poziomie 93%, a zadowolenie kupujących na poziomie 4,73. Są to wartości poniżej poziomu neutralnego.
Czyli Jakość mojej sprzedaż jak jest na poziomie Neutralnym to dalej nie będę miał SMARTA?
Co muszę zrobić żeby go mieć z powrotem?
Kiedyś od Państwa dostałem taką informację:
Aby w ofertach widniało takie oznaczenie, należy:
-posiadać 98% poleceń w ciągu ostatnich 12 miesięcy
-5 unikalnych ocen w ciągu ostatnich 12 miesięcy
Lub
-Jakość sprzedaży na poziomie co najmniej neutralnym
W tym momencie spełniam chyba ten ostatni warunek?
Trzeba spełniać wszystkie warunki, nie jeden.
To nie wiem dlaczego napisali LUB a nie I. Kiedyś miałem nawet mniejszą ocenę ale Neutralny poziom sprzedaży i miałem SMART
Czyli teraz muszę spełnić wszystkie trzy warunki?
To jest po prostu masakra. Zadowolenie klientów 4,73 na 5 to jest mała wartość to samo 93% na 100%? Jeden głupi negatyw i klient w żaden sposób nie chciał się dogadać żeby go zmienić i taki problem.