Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Klient zakupił u mnie produkt i za chwilę wypełnił formularz zwrotu, w tym samym dniu zleciłem zwrot pieniędzy za pośrednictwem serwisu allegro. Po pewnym czasie klient otworzył dyskusję, że nie otrzymał towaru. Serwis allegro chce potwierdzenia zwrotu pieniędzy. Proszę o informację jak mam uzyskać od allegro potwierdzenie zwrotu do klienta abym mógł je odesłać do allegro? 🙂 I czy to jest normalne, aby firma realizująca zwrot chciała ode mnie potwierdzenie realizacji tego zwrotu przez nich samych?
Pozdrawiam serdecznie
Michał
@dziku2 bo to boty odpowiadają, napisz że było odstąpienie i zwrot został zlecony tego i tego dnia 🙂
Dla mnie to bez znaczenia kto lub co odpowiada. Jakość komunikacji jest w takim razie na bardzo niskim poziomie, treść komunikatów wprowadzająca w błąd.
@dziku2 problem powstał bo kupujący rozpoczął dyskusję że nie odstał paczki a w systemie nie ma wpisanego numeru dlatego bot tak odpisał, co nie zmienia faktu że ja bym odpisał kupującemu że to wyłudzenie i zgłaszasz sprawę na policję co by go ostudzić 🙂
@dziku2 W zakładce środki i historia operacji wklej ID płatności i w dyskusji załącz screena.
Spróbuję tak zrobić.
Można też zerknąć TUTAJ. Będziesz miał od razu identyfikator zwrotu.
Napisałem "Dzień dobry. Kupujący zglosił zwrot towaru, więc 12 lipca zostały zwrócone pieniądze z pośrednictwem serwisu allegro. Jeżeli serwis allegro nie może odnaleźć zwrotu który wykonywał, to proszę go odnaleźć jak najszybciej i przeslać do mnie. Ja potwierdzenie zwrotu prześlę bezzwłocznie po jego otrzymaniu do serwisu allegro. Pozdrawiam serdecznie".
Tym razem odpisał doradca allegro:
"Kupujący nie otrzymał zamówienia. Proszę, by Sprzedający dodał numer przesyłki lub przesłał w załączniku potwierdzenie jej wysłania (z widocznym adresem odbiorcy).
Jeżeli Sprzedający nie nadał przesyłki, proszę, by zwrócił pieniądze w zakładce Zamówienia lub przesłał w załączniku potwierdzenie przelewu."
Wysłałem screenshot z konta allegro z informacją, że klient 12 lipca zaraz po zakupie wypełnił formularz zwrotu. Widać tam również że w tym samym dniu zlecono zwrot pieniędzy, a nawet że allegro zwróciło mi prowizję.
Na ten moment doradcy allegro wiszą na mnie jak kruki, ale mam nadzieję, że po wysłaniu screenshota z konta allegro w końcu się odczepią.
@dziku2 Dostałeś email od allegro że zwrócili wpłatę kupującemu? Bo o ile się orientuję to po zwrocie z AF powinna zostać zwrócona opłata transakcyjna.
Może było nowe zamówienie?
Ten klient złożył tylko jedno zamówienie. zaraz po zakupie wypełnił formularz zwrotu. Zwróciłem mu od razu pieniądze. Dostałem email " Zwróciłeś pieniądze Kupującemu...." oraz przyznano mi zwrot prowizji. Po tygodniu klient otworzył dyskusję że nie otrzymał towaru i żąda zwrotu pieniędzy. Allegro naciska botami i doradcami żebym zwrócił pieniądze choć już tydzień temu zostały zwrócone.
Jakbym robił zwrot na konto bankowe to zwyczajnie wysłałbym potwierdzenie przelewu. Tutaj wysyłam do serwisu allegro screenshoty z serwisu alegro. To jest jakaś komedia.