anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potwierdzenie zwrotu pieniędzy do klienta

dziku2
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry

Klient zakupił u mnie produkt i za chwilę wypełnił formularz zwrotu, w tym samym dniu zleciłem zwrot pieniędzy za pośrednictwem serwisu allegro. Po pewnym czasie klient otworzył dyskusję, że nie otrzymał towaru. Serwis allegro chce potwierdzenia zwrotu pieniędzy. Proszę o informację jak mam uzyskać od allegro potwierdzenie zwrotu do klienta abym mógł je odesłać do allegro? 🙂 I czy to jest normalne, aby firma realizująca zwrot chciała ode mnie potwierdzenie realizacji tego zwrotu przez nich samych?

Pozdrawiam serdecznie
Michał

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

kostas11
#21 Demiurg#

@dziku2 bo to boty odpowiadają, napisz że było odstąpienie i zwrot został zlecony tego i tego dnia 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

dziku2
#9 Pomysłodawca#

Dla mnie to bez znaczenia kto lub co odpowiada. Jakość komunikacji jest w takim razie na bardzo niskim poziomie, treść komunikatów wprowadzająca w błąd.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@dziku2  Tak BOT to niska jakość. a jak zwracałeś przez Allegro czy na konto?: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@dziku2 problem powstał bo kupujący rozpoczął dyskusję że nie odstał paczki a w systemie nie ma wpisanego numeru dlatego bot tak odpisał, co nie zmienia faktu że ja bym odpisał kupującemu że to wyłudzenie i zgłaszasz sprawę na policję co by go ostudzić 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@dziku2 W zakładce środki i historia operacji wklej ID płatności i w dyskusji załącz screena.

oznacz moderatorów

dziku2
#9 Pomysłodawca#

Spróbuję tak zrobić.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Można też zerknąć TUTAJ. Będziesz miał od razu identyfikator zwrotu.

oznacz moderatorów

dziku2
#9 Pomysłodawca#

Napisałem "Dzień dobry. Kupujący zglosił zwrot towaru, więc 12 lipca zostały zwrócone pieniądze z pośrednictwem serwisu allegro. Jeżeli serwis allegro nie może odnaleźć zwrotu który wykonywał, to proszę go odnaleźć jak najszybciej i przeslać do mnie. Ja potwierdzenie zwrotu prześlę bezzwłocznie po jego otrzymaniu do serwisu allegro. Pozdrawiam serdecznie".

Tym razem odpisał doradca allegro:
"Kupujący nie otrzymał zamówienia. Proszę, by Sprzedający dodał numer przesyłki lub przesłał w załączniku potwierdzenie jej wysłania (z widocznym adresem odbiorcy).
Jeżeli Sprzedający nie nadał przesyłki, proszę, by zwrócił pieniądze w zakładce Zamówienia lub przesłał w załączniku potwierdzenie przelewu."

Wysłałem screenshot z konta allegro z informacją, że klient 12 lipca zaraz po zakupie wypełnił formularz zwrotu. Widać tam również że w tym samym dniu zlecono zwrot pieniędzy, a nawet że allegro zwróciło mi prowizję.

Na ten moment doradcy allegro wiszą na mnie jak kruki, ale mam nadzieję, że po wysłaniu screenshota z konta allegro w końcu się odczepią. 

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@dziku2 Dostałeś email od allegro że zwrócili wpłatę kupującemu? Bo o ile się orientuję to po zwrocie z AF powinna zostać zwrócona opłata transakcyjna.

Może było nowe zamówienie?

oznacz moderatorów

dziku2
#9 Pomysłodawca#

Ten klient złożył tylko jedno zamówienie. zaraz po zakupie wypełnił formularz zwrotu. Zwróciłem mu od razu pieniądze. Dostałem email " Zwróciłeś pieniądze Kupującemu...." oraz przyznano mi zwrot prowizji. Po tygodniu klient otworzył dyskusję że nie otrzymał towaru i żąda zwrotu pieniędzy. Allegro naciska botami i doradcami żebym zwrócił pieniądze choć już tydzień temu zostały zwrócone.

oznacz moderatorów

dziku2
#9 Pomysłodawca#

Jakbym robił zwrot na konto bankowe to zwyczajnie wysłałbym potwierdzenie przelewu. Tutaj wysyłam do serwisu allegro screenshoty z serwisu alegro. To jest jakaś komedia.

oznacz moderatorów