Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Jestem po pierwszej sprzedaży, więc doświadczenie zerowe - pytanie mam następujące - klient zapłacił za towar i za przesyłkę, czy na paragon do przesyłki mam "nabić" koszt towaru i koszt przesyłki ? Przesyłka jest w ramach Allegro Paczkomaty Inpost, więc jak rozumiem odbywa się to w ramach Allegro - czy później Allegro wystawia mi fakturę za usługę przesyłki ? Żeby mi się to zbilansowało na "zero" skoro to klient płaci za przesyłkę.
Z góry dzięki za pomoc.
@EmKa-klocki Jeżeli klient zapłacił za towar i przesyłkę, czyli tak to widzisz w swoich rozliczeniach, to na paragon nabijasz koszt towaru i koszt przesyłki.Jeżeli klient skorzystałby z przesyłki Smart czyli koszt dla kupującego zerowy, to nabijasz tylko koszt towaru.Kwota na paragonie musi się zgadzać z kwotą wpłaconą przez kupującego.Koszt przesyłki Smart Allegro doliczy Ci do rachunku i po zakończeniu miesiąca wystawi fakturę.W przypadku wpłaty przez klienta kosztów przesyłki i tak nie zbilansuje Ci się to na zero, ponieważ Allegro od tych kosztów pobiera prowizję w wysokości odpowiadającej procentowo prowizji od sprzedanego towaru.Czyli jeżeli np. od towaru odprowadzasz 10% prowizji, to tyle procent Allegro pociągnie Ci również od kosztów wysyłki :).
Dzięki wielkie za pomoc
Kupujący musi widzieć tyle ile zapłacił, a resztę już Ci opisał @ART_FOTO
Najlepiej zapytaj swojej księgowej, jak ona to widzi...
jeśli ktoś zadaje takie pytania na forum jak wyżej, to trzeba założyć, że nie ma żadnej księgowej 🙂
@EmKa-klocki pamiętaj jeszcze o jednej istotnej rzeczy - jeśli masz towar z różnymi stawkami VAT, to przesyłkę kurierską nabijasz z takim VAT-em jak towar.