Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@EligoSklep Zgodnie z komunikatami, konieczne jest powiązanie oferty z katalogiem produktów i podanie kodu EAN. Kiedy to zrobisz, problem powinien ustąpić.
@EligoSklep Jest napisane (opcjonalnie) > ale to nieprawda > zależy od kategorii w jakiej wystawiasz > np. dla "elektronika" > czy wystawiasz nowe czy używane kod EAN jest obowiązkowy > inaczej nie wystawisz towaru > musisz albo poszukać kodu EAN w guglu, albo kupić sobie własne kody EAN i je dodawać do przedmiotu
U mnie jest odwrotnie, jak wpisuję kod ean to mi właśnie takie komunikaty wyskakują i nie mogę wystawić oferty. Jak usunę kod ean, wtedy mogę wystawić oferte. U mnie też jest kod opcjonalnie ( kat. bielizna) Nic już nie rozumiem.
@-MojaBielizna- czy możesz pokazać nam zrzut całego swojego ekranu z tym komunikatem?
Wpisałam ean
@-MojaBielizna- dziękuję, dla tego kodu EAN mamy już produkt w katalogu, więc powinnaś podpiąć ofertę pod ten produkt. Próbowałaś? Jeśli tak, co się pojawiło na ekranie?
Gdzie mam kliknąć, żeby podpiąć? Bo właśnie jak wpiszę kod ean to nie wystawię oferty. Czyli samo się nie podepnie z kodem?
@-MojaBielizna- gdy wystawiasz ofertę przez formularz: https://allegro.pl/offer/. Wystarczy, że wpiszesz kod EAN i zobaczysz tam drugą ofertę. Wystarczy, że w nią klikniesz, a wartości uzupełnią się automatycznie.
Błąd miniaturki w pierwszym produkcie już oczywiście zgłosiłam.
Udało mi się wystawić, dzięki.
@-MojaBielizna- super, bardzo się cieszę i polecamy się na przyszłość 🙂