Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Szanowni Państwo , bardzo proszę o podpowiedź jak należy się zachować i co zrobić w sytuacji , gdy kupujący poprosił mnie o znacznie późniejszą wysyłkę niż mam zadeklarowaną w ofercie ?
Ktoś kupił produk , któy zgodnie z deklaracją powinienem wysłać w ciągu 3 dni rovoczych , produkt oczywiście mam dostępny , natomiast kupujący zapłąciłza towar , ale poprosiło wysyłkę w znacznie późniejszym terminie , gdyż obecnie jest na wakacjach i nie ma możliwości odebrania towaru .
Jak to wpłynie na ocenę transakcji w Szanownym Allegreo ?
Przesunięcie czasowe wysyłki nie z mojej winy , a trudno odmówić kupującemu 🙂
Bardzo proszę o sugestie , podpowiedzi 🙂
Z pozdrowieniami 🙂
Robert Zamora
@alaskarobert wyślij tak jak sobie życzy klient , 1 opóźniona przesyłka nie wpłynie Ci znacznie na jakość , a ew, negatyw namiesza mocno .
Bardzo dziękuję za sugestię 🙂
Tak zamierzam zrobić , pomyślałem jedynie , że może jest jakieś rozwiązanie o którym nie wiem jak rozwiązać podobną sytuację . Jak czegoś nie wiem , to zwracam się do osób mądrzejszych :))
Dziękuję i pozdrawiam 🙂
Robert
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ może się da wykluczyć transakcję z oceny jakości , podajcie Dziewczyny ścieżkę
All nie potrafi (bądź nie chce) przewidzieć takiej sytuacji. Kiedyś na takie samo pytanie dostałem odpowiedź, że mogę zwrócić się do klienta by ten zrezygnował z zakupów i kupił w późniejszym terminie -- no ale nie tędy droga.
Algorytmy są nieubłagane i bezduszne
No tak , zero - jedynkowe algorytmy faktyczniecsą bezduszne 🙂
Za to społeczność Allegro zawsze daje radę 🙂
Dziękuję i pozdrawiam 🙂
Robert