anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o opinię wysłana hurtem

wax_sklep
#8 Zapaleniec

Czy mogę wysłać do klientów prośbę o opinię poprzez wysłanie maila, adresy klientów w UDW? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@wax_sklep allegro automatycznie wysyła prośbę , możesz i Ty hurtem wysłać i dostaniesz hurtem  negatywy bo co bardziej wrażliwy odbierze to jako nękanie 

oznacz moderatorów

wax_sklep
#8 Zapaleniec

Bardzo Ci dziękuję, chyba źle sformułowałam pytanie. Czy Allegro dopuszcza wysyłanie do klientów próśb o opinie poprzez maila zbiorczego, gdy adresy klientów są w UDW?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@wax_sklep tak , jeśli treść będzie zgodna z regulaminem , dobrze zrozumiałem Twoje pierwotne pytanie  i przemyśl to co napisałem wcześniej 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

ulotkę do zamówień dodaj z prośbą o opinię bo ci negatywów nastukają że se siądziesz

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@wax_sklep Allegro zalewa kupujących (oraz sprzedających) mailami - i tak nikt tego nie przeczyta a nawet jeśli przeczyta to skutek może być odwrotny od zamierzonego.

oznacz moderatorów

wax_sklep
#8 Zapaleniec

w przypadku próśb o opinię do produktu (nie opinię o sprzedającym) też mają tak negatywne nastawienie? Może wysłać do klientów, którzy kupili dawniej niż 3 m-ce temu. Mnie zależy na opiniach o produktach, bo jestem producentem.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@wax_sklep Wielu klientów nie rozróżnia jednego od drugiego.
Ja osobiście bym odpuścił - chyba że lubisz ryzyko 🙂 

oznacz moderatorów

tomsyty
#11 Animator

Ponoć nie jest to już dozwolone - żródło 


Wprowadzamy istotne zmiany, które na nowo zdefiniują zasady komunikacji, która jest inicjowana przez sprzedającego do kupującego po zakupie. W najbliższych tygodniach zaktualizujemy regulamin Allegro i od 20 października nie będziemy zezwalać sprzedawcom na wysyłkę określonej komunikacji do kupujących poprzez e-mail i Centrum Wiadomości, a docelowo całkowicie ograniczymy sprzedającym możliwość wysłania e-maili.

W najbliższych tygodniach poinformujemy sprzedających bezpośrednio o nadchodzących zmianach.

Jakie powiadomienia będą niedozwolone?

Od 20 października nie będziemy zezwalać sprzedawcom na wysyłkę komunikacji do kupujących poprzez e-mail i Centrum Wiadomości, jeśli:

  • jej celem jest dostarczanie informacji lub dokumentów, których wysyłka jest możliwa za pomocą dedykowanych funkcjonalności na Allegro, czyli dokumentów sprzedaży (faktury, e-paragonu) w formie plików pdf i linków,

Jest to kontynuacja prac na zmniejszeniem duplikatów wiadomości. Obecnie już nie zezwalamy na wysyłanie: 

  • informacji o statusie realizacji zamówienia,

  • przypomnienia o płatności,

  • próśb o zmianę / usunięcie oceny lub komentarza

  • a także tych, które powielają się częściowo lub całkowicie z powiadomieniami, które proaktywnie wysyłamy do kupujących:

    • potwierdzenia przyjęcia zamówienia (w tym podziękowania za zakup), 

    • potwierdzenia wpłaty,

    • informacji o szczegółach zamówienia w postaci numeru zamówienia, wyszczególnienia, jakie produkty znajdują się w zamówieniu, przekazania linku do zewnętrznej, innej niż Allegro strony ze szczegółami zamówienia,

    • informacji do śledzenia przesyłki lub powiadomień o zmianie jej statusu, jeżeli dostawa realizowana jest w ramach dostaw Allegro Delivery lub do zamówienia został udostępniony numer listu przewozowego i wskazany przewoźnik realizujący dostawę,

    • próśb o ocenę sprzedawcy, produktu lub transakcji.


 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@tomsyty  to bardzo ciekawe🤔, bo jak ktoś prosi o usunięcie komentarza, to moderatorzy proponują, aby w tej kwestii dogadać się z kupującym😉, a tu się okazuje, że jest to nie zgodne z regulaminem😁

oznacz moderatorów

tomsyty
#11 Animator

Jest od tego dedykowany link przy komentarzu z polem do wypełnienia treści a wspomniane informacje dotyczą tylko kontaktu mailowego, docelowo widać dążą do wyeliminowania tej formy kontaktu między sprzedającym a kupującym, wszystko ma odbywać się przez klikanie i wypełnianie informacji w odpowiednich polach na stronie. Nie wiem tylko jak zamierzają rozwiązać przykładową sytuację gdy np. podany numer telefonu jest nieaktywny a sprzedawca musi z jakiegoś powodu skontaktować się z kupującym - nie będzie mógł tego uczynić bo wiadomości będą odrzucane, będzie musiał czekać na kontakt ze strony kupującego bo tylko na taką wiadomość będzie można odpisać, samemu nie będzie możliwości zainicjowania kontaktu. Zawsze można załączyć pdfa z wiadomością jako fakturę i liczyć że kupujący odczyta 😉 Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ograniczanie możliwości kontaktu z kupującym to bardzo poważna ingerencja w swobodę prowadzenia działalności gospodarczej. 

oznacz moderatorów