Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dokonał zakupu produktu (opłacony) i poprosił o dostawę dopiero po 12 sierpnia DPD. Deklarowany czas nadania paczki to 24h. Klient nie odbiera telefonu. Opóźnienie wysyłki zepsuje nam statystyki, które wiszą na włosku ;), a jeśli wyślę teraz to pewnie klient nie odbierze paczki( być może jest na wakacjach) . Co w takiej sytuacji zrobić?
Z pewnością zepsuje,
@Dywan-LUX jedna paczka Ci nie zepsuje statystyk 🙂 możesz też poprosić klienta o anulowanie i zakup po powrocie ale z doświadczenia wiem że jak wytłumaczysz w czym problem dostaniesz odpowiedź "co mnie to obchodzi " 🙂
Ja mam zapis w regulaminie że paczki nadajemy zgodnie z deklaracją i że nie ma możliwości późniejszych wysyłek 🙂
@Dywan-LUX Jeżeli nie dogadasz się z klientem to pozostaje wybrać mniejsze zło. W tym przypadku według mnie lepiej będzie wysłać zamówienie zgodnie z prośbą klienta niż ryzykować negatywny komentarz i dodatkowo dopłacać jak klient nie odbierze paczki.
A nie mógł wybrać wysyłki pocztexem? Paczka by spokojnie poczekała na poczcie.
Najlepszym wyjściem jest kontakt z kupującym ,trzeba próbować mimo trudności dogadać i wytłumaczyć problem. Miałem już kilka takich przypadków ale zawsze udało się dogadać a klient niemogący odebrać paczki osobiście namówił i upoważnił do tego kogoś z otoczenia.
@Dywan-LUX Jeśli kupujący dodał taką notatkę do zamówienia lub możesz przesłać zrzut ekranu z Centrum Wiadomości, gdzie prosi o późniejszą wysyłkę, będziemy mogli takie zamówienie wykluczyć z Jakości Sprzedaży. 🙂
@w_kiwi perfekcja🥀
@w_kiwi 👏widzę jakaś nowość, bo jak pisałem kiedyś do Was to kazali mi poprosić kupującego o anulowanie a na koniec linijka, "mamy nadzieję że to nie wpłynie na statystyki" 😉
@kostas11 Zgadza się, taka możliwość została wprowadzona stosunkowo niedawno. 🙂
@w_kiwi super, widać że allegro słucha naszych problemów i wskazówek 😄
Super, proszę o informacje gdzie przesłać zrzut z ekranu?
@Dywan-LUX możesz napisać zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy lub na nasz adres spolecznosc@allegro.pl (dołącz tylko proszę jeszcze link do tego wątku).
Osobiście miałem 3-4 takie przypadki. Każdorazowo kontakt telefoniczny z klientem i wyjaśnienie w skrócie jak działa system allegro, i że informacja o czasie wysyłki jest zobowiązująca dlatego muszę anulować zamówienie i zapraszam do zakupu w dogodniejszym dla niego terminie. Na szczęście nie trafił się żaden furiat. Nie każdy z tych klientów dokonał jednak zakupu po powrocie z urlopu. Dla mnie to akurat bez znaczenia. Przecież nie jestem tutaj żeby zarabiać tylko żeby pilnować statystyk 😉
Przy takich zamówieniach to zazwyczaj zwrot albo inne problemy.
Najlepiej, żeby klient anulował i kupił wtedy kiedy może odebrać przesyłkę.
Nie dajmy się zwariować. Takie prośby w czasie wakacji są czymś zupełnie normalnym. Oczywiście, istnieje możliwość że jednak opóźniona przesyłka zepsuje statystyki, ale to tylko wtedy, jeśli wysyłasz naprawdę niewiele. Dla mnie osobiście ważniejsze jest jednak zadowolenie klienta, niż zadowolenie Allegro 😎