anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o późniejszą wysyłkę paczki...

Dywan-LUX
#9 Pomysłodawca#

Klient dokonał zakupu produktu (opłacony) i poprosił o dostawę dopiero po 12 sierpnia DPD. Deklarowany czas nadania paczki to 24h. Klient nie odbiera telefonu. Opóźnienie wysyłki zepsuje nam statystyki, które wiszą na włosku ;), a jeśli wyślę teraz to pewnie klient nie odbierze paczki( być może jest na wakacjach) . Co w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

Z pewnością zepsuje,

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Dywan-LUX jedna paczka Ci nie zepsuje statystyk 🙂  możesz też poprosić klienta o anulowanie i zakup po powrocie ale z doświadczenia wiem że jak wytłumaczysz w czym problem dostaniesz odpowiedź "co mnie to obchodzi "  🙂 

Ja mam zapis w regulaminie że paczki nadajemy zgodnie z deklaracją i że nie ma możliwości późniejszych wysyłek 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@Dywan-LUX Jeżeli nie dogadasz się z klientem to pozostaje wybrać mniejsze zło. W tym przypadku według mnie lepiej będzie wysłać zamówienie zgodnie z prośbą klienta niż ryzykować negatywny komentarz i dodatkowo dopłacać jak klient nie odbierze paczki. 

oznacz moderatorów

actp-sklep
#10 Popularyzator#

A nie mógł wybrać wysyłki pocztexem? Paczka by spokojnie poczekała na poczcie.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Najlepszym wyjściem jest kontakt z kupującym ,trzeba próbować mimo trudności dogadać i wytłumaczyć problem. Miałem już kilka takich przypadków ale zawsze udało się dogadać a klient niemogący odebrać paczki osobiście namówił i upoważnił do tego kogoś z otoczenia.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Dywan-LUX Jeśli kupujący dodał taką notatkę do zamówienia lub możesz przesłać zrzut ekranu z Centrum Wiadomości, gdzie prosi o późniejszą wysyłkę, będziemy mogli takie zamówienie wykluczyć z Jakości Sprzedaży. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi perfekcja🥀

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi 👏widzę jakaś nowość, bo jak pisałem kiedyś do Was to kazali mi poprosić kupującego o anulowanie a na koniec linijka, "mamy nadzieję że to nie wpłynie na statystyki" 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Zgadza się, taka możliwość została wprowadzona stosunkowo niedawno. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi super, widać że allegro słucha naszych problemów i wskazówek 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kostas11  słucha tylko tego nie ogłasza 🙂

swoją drogą trochę czasu zajęło..

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wyd%C5%82u%C5%BCenie-czasu-w...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Dywan-LUX
#9 Pomysłodawca#

Super, proszę o informacje gdzie przesłać zrzut z ekranu?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Dywan-LUX możesz napisać zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy lub na nasz adres spolecznosc@allegro.pl (dołącz tylko proszę jeszcze link do tego wątku). 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

Osobiście miałem 3-4 takie przypadki. Każdorazowo kontakt telefoniczny z klientem i wyjaśnienie w skrócie jak działa system allegro, i że informacja o czasie wysyłki jest zobowiązująca dlatego muszę anulować zamówienie i zapraszam do zakupu w dogodniejszym dla niego terminie. Na szczęście nie trafił się żaden furiat. Nie każdy z tych klientów dokonał jednak zakupu po powrocie z urlopu. Dla mnie to akurat bez znaczenia. Przecież nie jestem tutaj żeby zarabiać tylko żeby pilnować statystyk 😉

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Przy takich zamówieniach to zazwyczaj zwrot albo inne problemy. 
Najlepiej, żeby klient anulował i kupił wtedy kiedy może odebrać przesyłkę.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

Nie dajmy się zwariować. Takie prośby w czasie wakacji są czymś zupełnie normalnym. Oczywiście, istnieje możliwość że jednak opóźniona przesyłka zepsuje statystyki, ale to tylko wtedy, jeśli wysyłasz naprawdę niewiele. Dla mnie osobiście ważniejsze jest jednak zadowolenie klienta, niż zadowolenie Allegro 😎

oznacz moderatorów