anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z aktywacją konta

Client:131875939
#2 Obserwator#

Witam Mam problem, Wczoraj próbowałem aktywować konto na allegro i wysłać ten przelew do aktywacji, Na następny dzień dostałem maila.

Odrzuciliśmy Twoją prośbę o aktywację konta. Dane ze zrobionego przez Ciebie przelewu weryfikacyjnego 1,01 zł nie są takie same jak dane na Twoim koncie Allegro.

 

Sprawdzałem dane są dosłownie takie same tu oraz w banku. Czy ktokolwiek miał taki problem lub zna jakieś rozwiązanie?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:131875939 Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:131875939 Wracam do Ciebie z odpowiedzią. Przelewu dokonałeś z konta ZEN, które nie jest akceptowane, ponieważ w przypadku przelewu z tego konta jako nadawca wyświetla się nazwa banku UAB ZEN.COM (jest to rachunek techniczny), a do pozytywnej weryfikacji jako nadawca musi wyświetlać się imię i nazwisko. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:131875939
#2 Obserwator#

Czyli rozumiem że przelew z jakiegokolwiek innego banku i powinno zadziałać?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:131875939 przelew powinien być zlecony z rachunku, gdzie na potwierdzeniu jako nadawca przelewu, będą wyświetlane takie same dane jak na koncie Allegro. Gdyby coś się nie powiodło przy ponownym przelewie weryfikacyjnym, to daj proszę znać. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów