Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam problem z językiem angielskim w SALES CENTER bo nie da się w żaden sposób zmienić na polski a nawet na żaden inny.
sprawdzałem na różnych przeglądarkach i nawet komputerach i wszędzie tak samo.
automatyczne tłumaczenie wyłączone , historia wyczyszczona i pliki cookies tez.
Mogę zmieniać dowoli i tak zostaje angielski ktoś pomoże ??? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@PolskieSpodnie kliknij w lewym panelu swój nick , następnie ,,zmień język ,,
,,czasem warto poznać inne obce języki , nie tylko ruski ,,😁
tak też robię i strona się odświeża ale nadal jest angielski , bez różnicy czy zmienie na polski , rosyjski i jakikolwiek z tej listy po odświeżeniu nadal jest angielski
@PolskieSpodnie coś masz nie tak z ciasteczkami widocznie (nie masz ustawionego jakiegoś wykluczenia w przeglądarce)
wczoraj było wszystko dobrze a nic nie zmieniałem. a nic nie zmieniałem w kompie
@PolskieSpodnie to spróbuj wyczyścić te ciasteczka / pamięć podręczną dla allegro
A jak zmienisz język zanim się zalogujesz? Czyli gdy jesteś na stronie logowania do sales center, w lewym górnym rogu jest wybór języka. Zmieniasz i wtedy się logujesz. Też nie działa?
jak zmienię przed zalogowaniem to po zalogowaniu jest angielski
@PolskieSpodnie spróbuj inaczej ... wyloguj się z sal..cesonu , u góry po prawej stronie masz zmianę języka ,a najpewniej masz w przeglądarce ustawione automatyczne tłumaczenie
wylogowałem sie zmienilem na polski .
zalogowałem sie . i był angielski
zmieniłem ponownie na polski i udało się
ale po wejściu w wystaw ofertę jest ponownie angielski
automatyczne tłumaczenie wyłączone
@PolskieSpodnie To wygląda, jakby jednak problem dotyczył Twojej przeglądarki. Sprawdzałeś w karcie incognito?
Tak sprawdzałem , jest tak samo.
na różnych komputerach też jest to samo.
A nie jest to jakiś problem z lokalizacją?
Cześć, @PolskieSpodnie. Proszę, podeślij nam nagranie na adres spolecznosc@allegro.com wraz z linkiem do tego wątku. Podczas nagrywania możesz włączyć konsolę (ctrl+shift+J), co pozwoli na szybszą identyfikację problemu.
Dziękuje za zainteresowanie.
Już wszystko wróciło do normy po uruchomieniu kompa na drugie dzień .
Dziękuje i pozdrawiam.