anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z językiem angielskim

PolskieSpodnie
#8 Zapaleniec#

Witam.

Mam problem z językiem angielskim w SALES CENTER bo nie da się w żaden sposób zmienić na polski a nawet na żaden inny. 

sprawdzałem na różnych przeglądarkach i nawet komputerach i wszędzie tak samo.

automatyczne tłumaczenie wyłączone , historia wyczyszczona i pliki cookies tez.  

Mogę zmieniać dowoli i tak zostaje angielski ktoś pomoże ??? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PolskieSpodnie kliknij w lewym panelu swój nick , następnie ,,zmień język ,,

,,czasem warto poznać inne obce języki , nie tylko ruski ,,😁

oznacz moderatorów

PolskieSpodnie
#8 Zapaleniec#

tak też robię i strona się odświeża ale nadal jest angielski , bez różnicy czy zmienie  na polski , rosyjski i jakikolwiek z tej listy  po odświeżeniu  nadal jest angielski

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@PolskieSpodnie coś masz nie tak z ciasteczkami widocznie (nie masz ustawionego jakiegoś wykluczenia w przeglądarce)

oznacz moderatorów

PolskieSpodnie
#8 Zapaleniec#

wczoraj było wszystko dobrze a nic nie zmieniałem. a nic nie zmieniałem w kompie

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@PolskieSpodnie to spróbuj wyczyścić te ciasteczka / pamięć podręczną dla allegro

oznacz moderatorów

actp-sklep
#10 Popularyzator#
 

A jak zmienisz język zanim się zalogujesz? Czyli gdy jesteś na stronie logowania do sales center, w lewym górnym rogu jest wybór języka. Zmieniasz i wtedy się logujesz. Też nie działa?

oznacz moderatorów

PolskieSpodnie
#8 Zapaleniec#

jak zmienię przed zalogowaniem to po zalogowaniu jest angielski 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PolskieSpodnie spróbuj inaczej ... wyloguj się z sal..cesonu , u góry po prawej stronie masz zmianę języka  ,a najpewniej masz w przeglądarce ustawione automatyczne tłumaczenie 

oznacz moderatorów

PolskieSpodnie
#8 Zapaleniec#

wylogowałem sie zmienilem na polski . 

zalogowałem sie .  i był angielski 

zmieniłem ponownie na polski  i udało się 

ale po wejściu w wystaw ofertę jest ponownie angielski

automatyczne tłumaczenie wyłączone

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@PolskieSpodnie To wygląda, jakby jednak problem dotyczył Twojej przeglądarki. Sprawdzałeś w karcie incognito? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PolskieSpodnie
#8 Zapaleniec#

Tak sprawdzałem , jest tak samo.

na różnych komputerach też jest to samo. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie jest to jakiś problem z lokalizacją?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @PolskieSpodnie. Proszę, podeślij nam nagranie na adres spolecznosc@allegro.com wraz z linkiem do tego wątku. Podczas nagrywania możesz włączyć konsolę (ctrl+shift+J), co pozwoli na szybszą identyfikację problemu.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PolskieSpodnie
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za zainteresowanie.

Już wszystko wróciło do normy po uruchomieniu kompa na drugie dzień .

Dziękuje i pozdrawiam.

oznacz moderatorów