Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam problem z Kupującym. Kobieta kupiła ode mnie przedmiot miesiąc temu. Jest to 5l słoik z kranikiem. Po miesiącu zakłada dyskusje, że jej pękł. Wysyła mi zdjęcie tego pęknięcia i tłumaczy, że samo się tak zrobiło. Albo jej upadł na podłogę, albo wlała wrzątek do zimnego słoika. Dodam, że obraża mnie w dyskusji, a zaraz pewnie poleci negatyw.
Jakieś propozycje?
Pozdrawiam
@MarioOutlet Może założyć reklamację. Ty zaś wtedy poproś o odesłanie i ją rozpatrzysz. Jeżeli jest tak jak mówisz i jest to uszkodzenie mechaniczne - możesz ją odrzucić. Obrażanie w dyskusji - zgłoś Allegro. Czego się domaga?
Narazie piszę, że jest stratna 85zł i ma lejący słoik.
@MarioOutlet równie dobrze może napisać że nosi czerwone skarpetki.... Napisz jej że jeżeli chce zgłosić reklamację, to prosisz o odesłanie przedmiotu a Ty się odniesiesz.
@MarioOutlet Zachowaj sobie te obraźliwe osądy w dyskusji przydadzą się jak ci wystawi negatywa ,będziesz miał podstawę do ubiegania się o jego usunięcie przez allegro.
@MarioOutlet @kolekcjoner608 Dodam, że obraża mnie w dyskusji. Narazie 😁piszę, że jest stratna 85zł i ma lejący słoik. Może jakiś ekspert powie co jest tu obraźliwego? Jest to reklamacja i musisz ją rozpatrzyć, masz prawo uznać , masz prawo odrzucić.
To odpowiedź na pytanie „Czego się domaga?”. Nie widzę sensu tu wrzucać obraźliwych słów tej Pani.
@MarioOutlet Ok. ale reklamację należy rozpatrzyć.
@MarioOutlet Możesz jej napisać i zapytać czy chce złożyć reklamacje jeśli uważa że to wada produktu. Jeśli tak, to przyjmij reklamacje informując ją iż słoik wyślesz do producenta aby dokonał ekspertyzy uszkodzenia i jesli producent uzna iż to uszkodzenie mechaniczne spowodowane poprzez niewłaściwe użytkowanie to niestety będzie musiała zapłacić za ekspertyzę a koszty mogą być różne w zależności od możliwości producenta, a reklamacja odrzucona i także będzie obciążona kosztami.
Możesz tak zrobić na serio lub przyjąć reklamacje dla świętego spokoju i zwrócić jej kasę lub wymienić na nowy.
Dzień dobry, @MarioOutlet.
W tej chwili masz bardzo dobre oceny i tytuł super sprzedawcy, a Twoja klientka ma pęknięty słoik. Możesz się uprzeć i nie uznać roszczeń klientki, a wtedy zaoszczędzisz osiem dych na słoiku, ale popsujesz sobie statystykę, stracisz SS, a Twoje oferty spadną na dno wyszukiwarki. Zrobisz, jak uważasz.
Pozdrawiam.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 no właśnie. I tutaj dochodzimy do sedna problemu. Racja jest raczej po stronie sprzedawcy (bo też mi się od razu wydało, że pewnie poszedł wrzątek do tego słoja i pękł), ale klient ma narzędzia w postaci dyskusji i negatywa, co na pewno wykorzysta (choć nawet pozytywne załatwienie sprawy nie gwarantuje, że np. zamknie dyskusję i nie da nega). Dochodzimy więc jak zawsze do takiego miejsca gdzie sprzedawca na Allegro jest NIKIM. Bo nawet jeśli chce zgodnie z prawem skorzystać z przepisów to i tak musi się liczyć z tym, że nawet jeśli postąpi zgodnie z prawem, a reklamację odrzuci bo będzie to uzasadnione, to zostanie celowo zniszczony. Za pełnym przyzwoleniem Allegro....
To jest p....e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po co więc te przepisy, ustawy i inne bzdety??? Mało, że klienci czerpią z tego już pełnymi garściami to nawet jeśli jedna na ileś tam reklamacji ma podstawy do odrzucenia to i tak sprzedawca musi potulnie skulić uszy bo przecież konsekwencje na Allegro będą większe niż pozostanie przy swojej racji.
Ehhh....szkoda gadać po prostu.
@konto zamknięte napisał: "Racja jest raczej po stronie sprzedawcy (bo też mi się od razu wydało, że pewnie poszedł wrzątek do tego słoja i pękł)"
No jasne, że to sprzedawca ma rację, bo każdy kupujący to oszust i kłamca, a w najlepszym razie niedorajda, co to nawet wody do słoika nalać nie potrafi. Na drzewo z nim, niech banany prostuje. 😉
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Wczoraj jednego kupującego w innym wątku radzili sprzedawcy na palmę wysyłać 🙂
@xyz96 Repertuar mają od zawsze ten sam i tak samo ograniczony. Mogliby coś nowego wymyślić, bo ten tekst o drzewie bananowym śmieszy tak samo, jak memy z Putinem.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
"xyz96 Client:79179573 Repertuar mają od zawsze ten sam i tak samo ograniczony" - no, w końcu jakaś autorefleksja i samokrytyka😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:79179573 Radzisz sprzedawcy aby schował dumę i oddał pieniądze nawet wtedy gdy nie ma pewności co do jego winy ,nie na tym polega uczciwy handel .
@mwmonety Ależ skąd! Radzę sprzedawcy to samo co pinsplash: niech żąda odesłania skorup z potłuczonego słoja, niech ogląda je pod mikroskopem 😉 tak długo, aż znajdzie dowód na winę kupującej i niech odrzuci roszczenia klientki. A tym, że straci SS, 100% pozytywów i przez jakiś czas będzie sprzedawać mniej niech się nie martwi. Liczy się duma!
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Nie wiem jakie masz doświadczenia w handlu internetowym ale z tego co piszesz (myślisz) to bardzo słabe. Jak sprzedaje sam wiem najlepiej w jakim stanie wysłałem swój towar i jak go zapakowałem ale już nie jestem jasnowidzem aby jednoznacznie stwierdzić co się działo z towarem po otwarciu przesyłki i użytkowania go przez klienta ,najczęściej nieuwaga lub zbytnie użytkowanie jest przyczyną uszkodzeń i najlepiej od razu zwalić winę na sprzedawcę .
@MarioOutlet Reklamację możesz uznać lub odrzucić. Po uznaniu i odesłaniu towaru powinieneś zwrócić wszystkie koszty. Po odrzuceniu klientka może zakończyć Dyskusję jako nierozwiązaną, a jeśli twierdzi, że słoik "sam pękł", być może otrzyma rekompensatę z POK, a to już dla Ciebie może stanowić dodatkowy problem.