Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
tym razem problem z nadaniem paczki z dpd... a nawet nie z nadaniem, a z wyborem podjazdu kuriera.
Do tej pory składaliśmy zamówienia do godziny 13:30, grupowaliśmy -> nadaj wiele -> wymiary -> wybór godziny i ZAWSZE był wybór tego samego dnia; tj. zamawiam o 13:30 i wybieram podjazd kuriera 15-17 (nie zawsze on był w tych godzinach, ale przyjeżdżał tego samego dnia i była taka możliwość wyboru)
Od poniedziałku jest problem z zamówieniem kuriera; kolega mi przekazał, że w poniedziałek nie mógł nadać paczek w ogóle - wyskakiwał jakiś błąd. Ok, odpuściliśmy kosztem jakości sprzedaży. Wczoraj problem taki, że nie można było wybrać podjazdu, tzn można było, ale na dzień kolejny - dlaczego więc pojawia się przy naszych ofertach "kup do 15:00 dostawa jutro", skoro ja na jutro to mogę zamówić kuriera? Ostatecznie paczki zanieśliśmy do pobliskiego punktu... Ale nie po to jest taka opcja jak wybór podjazdu, żeby nosić - często ciężkie paczki.
Dziś ta sama sytuacja, godzina 13:20 próbuję zamówić kuriera na podjazd - wybór tylko na jutro, dlaczego?
Czy możecie tę sytuację jakoś wyjaśnić?
a, załączę jeszcze screena
@eplecak-com-pl podaj proszę numer tego zamówienia.
Podejrzewam, że problem wynika z godzin granicznych przewoźnika. Dla metody Allegro Kurier DPD to 11:00.
ef2a3541-499c-11ed-8977-2be5fcd5304f
Czy to się zmieniło jakoś niedawno? W sensie godzina graniczna? W zeszłym tygodniu nadawaliśmy do godziny 14 i wszystko było ok...
@eplecak-com-pl nie są to nowe informacje, tutaj artykuł na ten temat. Być może wcześniejsze zamówienie nie były Smart! lub były nadawane na umowie własnej z przewoźnikiem.
Były smart i były wysyłane tylko "wysyłam z allegro" od zawsze. coś musiało się zmienić, ponieważ do tej pory nadawaliśmy paczki tak jak pisaliśmy wyżej, do godziny 14(lub nawet po!) i kurier je odbierał.
Przykład? Zamówienie 4.10 (72f34e91-43ab-11ed-80d7-7baff8bcbd78)
14:14:54 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana ->
14:25:57 | Przesyłka odebrana przez Kuriera |
Więc wcześniej, tj. tydzień temu godzina graniczna była powiedzmy do 14:30 a w tym tygodniu jest 11? Proszę o zweryfikowanie tych informacji; bo my nic nie zmienialiśmy na koncie a od poniedziałku jest problem.
@eplecak-com-pl ok, dziękuję za informację. Wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@eplecak-com-pl wracam z odpowiedzią. Wygląda to tak, że my odpytujemy przewoźników o dostępne godziny podjazdu (na podstawie adresu, pod jaki kurier ma podjechać) i przewoźnik nam odpowiada swoimi propozycjami. W tym przypadku to DPD decyduje o tym, jakie godziny podjazdu są dostępne na danym obszarze. W tej sytuacji widocznie nie byli w stanie już zrealizować takiego podjazdu w tym dniu, dlatego nie wyświetliły się godziny podjazdu na dziś.
@la_nika Wczoraj nie mogliśmy zamówić kuriera o godzinie 13:50 Wyskakiwała informacja że dostępne są godziny 15:00 - 17:00 ale zlecenie nie przyjmowało.
Przeczytaliśmy twoje wyjaśnienia powyżej i w oparciu o nie podjedliśmy decyzję, że zmieniamy w ustawieniach godzinę graniczną dla DPD na 11:00 .
Dziś o godzinie 12:45 DPD przyjęło zlecenie jak poniżej:
NAZWA KONTA | LICZBA PRZESYŁEK | GODZINY ODBIORU | NR ZLECENIA | DATA ZLECENIA |
---|---|---|---|---|
DPD Online | 4 | 15:00 - 17:00 (14.10.2022) | 2022101456997 | 14.10.2022 12:54 |
Nie rozumie. To znaczy że po 11:00 zlecenie może ale nie musi być przyjęte?
@annas14-firma właściwie to tak.
Tak jak pisałam w wiadomości oznaczonej tutaj jako rozwiązanie, to DPD decyduje o tym, jakie godziny podjazdu są dostępne na danym obszarze. Jeśli mają możliwość podjazdu kuriera w późniejszych godzinach, niż godzina graniczna, to taka opcja może pojawić się przy zamawianiu podjazdu. Podjazd do godziny granicznej jest gwarantowany przez przewoźnika, a późniejszy jest, tak jak napisałeś, możliwy, ale nie gwarantowany.