Problem z opłaceniem prowizji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mianowicie wchodzę na stronę na rozliczenie z allegro wybieram swój bank dalej wiadomo. Otrzymuję smsa z hasłem ale na stronie banku jest tylko kręcące się kółko. Brak możliwości wpisania hasła. Sprawdzane na dwóch przeglądarkach. Problem od dwóch tygodni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już kilka osób pisało o takim problemie. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sumkoski spróbuj proszę skorzystać z innej przeglądarki lub trybu incognito. Rzeczywiście mieliśmy dziś takie zgłoszenie i w tamtym przypadku pomogła zmiana urządzenia.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
napisałem, że to samo na dwóch przeglądarkach i to problem nie od dziś

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
i już prowizję naliczacie... wrr

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sumkoski czy próbowałeś skorzystać z innego urządzenia?
Abym mogła przekazać zgłoszenie do działu technicznego potrzebuję zrzut ekranu z widocznym całym oknem przeglądarki, a także datą i godziną (możesz je przesłać tutaj lub na spolecznosc@allegro.pl). Sprawdzimy co się dzieje!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na telefonie poszło bez problemu. Problem przy opłacaniu na PC. Ale mimo wszystko proszę przyjrzeć się sprawie bo to nie od dziś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sumkoski Prawdopodobnie masz problem z szyfrowaniem połaczeń, to problem techniczny, banki mają coraz wyższe wymagania w tym zakresie.
Nie wiem jaki bank, dla przykładu daję link jak rozwiązać ten problem z bankiem Santander: