anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z podsumowanie nadania paczki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Komputerus-pl
#7 Wielbiciel#

Cześć, mam problem z wysłaniem paczki do klienta, wysyłam przez allegro smart, wpisuje dane klienta, wage, wymiary, przechodzę do "zapisz przesyłki" następnie przekierowuje mnie do "podsumowanie" i gdy naciskam "Podsumowanie" nic się nie dzieje - proszę o pomoc 🙂 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

________
Κώστας
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Komputerus-pl Cześć. W pierwszej kolejności zawsze należy wyczyścić pliki Cookies i sprawdzić, czy sytuacja powtarza się w innej przeglądarce lub w trybie incognito. Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? 

oznacz moderatorów
Komputerus-pl
#7 Wielbiciel#

Wyczyściłem Cookies, sprawdzałem w trybie incognito i nadal to samo 

Wysyłam z allegro, UPS

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Komputerus-pl Jaki status mają paczki w zakładce Zamówienia? Podaj mi proszę numer tego zamówienia. 

oznacz moderatorów
Komputerus-pl
#7 Wielbiciel#

Numer oferty: 11921825274

Numer zamówienia
ab0dadf0-a506-11ec-b5b2-d30eb13e99a6

Status: PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Komputerus-pl Kupujący w zamówieniu numer: ab0dadf0-a506-11ec-b5b2-d30eb13e99a6 nie dokonał jeszcze płatności. Wstrzymaj się z wysyłką zamówienia, dopóki płatność nie znajdzie się na Twoim koncie w Allegro Finanse. 

Statusy wpłat znajdziesz w zakładce Lista wpłat od kupujących i zakładce Zamówienia (przy tym konkretnym zamówieniu). 

oznacz moderatorów