Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam problem z wysłaniem paczki do klienta, wysyłam przez allegro smart, wpisuje dane klienta, wage, wymiary, przechodzę do "zapisz przesyłki" następnie przekierowuje mnie do "podsumowanie" i gdy naciskam "Podsumowanie" nic się nie dzieje - proszę o pomoc 🙂
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Komputerus-pl Cześć. W pierwszej kolejności zawsze należy wyczyścić pliki Cookies i sprawdzić, czy sytuacja powtarza się w innej przeglądarce lub w trybie incognito. Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie?
Wyczyściłem Cookies, sprawdzałem w trybie incognito i nadal to samo
Wysyłam z allegro, UPS
@Komputerus-pl Jaki status mają paczki w zakładce Zamówienia? Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
Numer oferty: 11921825274
Numer zamówienia
ab0dadf0-a506-11ec-b5b2-d30eb13e99a6
Status: PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA
@Komputerus-pl Kupujący w zamówieniu numer: ab0dadf0-a506-11ec-b5b2-d30eb13e99a6 nie dokonał jeszcze płatności. Wstrzymaj się z wysyłką zamówienia, dopóki płatność nie znajdzie się na Twoim koncie w Allegro Finanse.
Statusy wpłat znajdziesz w zakładce Lista wpłat od kupujących i zakładce Zamówienia (przy tym konkretnym zamówieniu).