Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W cenniku dostaw mam dodaną dostawę Allegro Kurier Pocztex pobranie, nie mogę nadać przesyłki ponieważ allegro wymaga ode mnie własnej umowy z przewoźnikiem.
Nigdy wcześniej nie miałem podobnej sytuacji i bez problemu nadawałem paczki Pocztexem. Nie posiadam umowy z przewoźnikiem natomiast metoda dostawy jest na podstawie umowy allegro - pocztex. Co zrobić w tej sytuacji gdy termin wysłania mija w dniu dzisiejszym, a ja nie mam zamiaru podpisywać własnej umowy z tym przewoźnikiem. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Aby nadawać przesyłki pobraniowe przez Allegro Pocztex Kurier musisz mieć umowę własną z przewoźnikiem lub brokerem który obsługuje Allegro Smart (np Apaczka).
To na obecną chwilę zostaje mi wysłać na własny koszt przesyłkę i usunąć pocztex pobranie z cennika dostaw?
@FHU-MlynCieplice jeśli chcesz udostępnić w swoich ofertach metody Allegro Kurier Pocztex pobranie lub Allegro Odbiór w Punkcie Pocztex pobranie, musisz mieć umowę z przewoźnikiem.
Szczegóły w artykule.
W takim razie proszę o anulowanie zamówienia. Już usunąłem pocztex ze swoich cenników dostaw.
A propo własnej umowy z przewoźnikiem:
To w końcu rozliczam się z allegro czy muszę mieć swoją umowę. Allegro jedno, moderatorzy drugie a niewtajemniczony sprzedający po środku nielogicznego przekazu. Pozdrawiam serdecznie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@FHU-MlynCieplice Nie możemy anulować zamówienia. Wyjaśnij tę sprawę bezpośrednio z klientem.
Jeśli skorzystasz z umowy własnej z przewoźnikiem, przesyłki Poczty Polskiej (z wyłączeniem Allegro MiniPrzesyłka) również rozliczysz z Allegro zgodnie z naszym cennikiem. Szczegóły są w artykule podlinkowanym wyżej przez Basię.
Klient nie ma możliwości anulowania zamówienia, stąd jego wiadomość z prośbą o anulowanie zamówienia.
Załóż sobie konto w jakimś serwisie wysyłkowym (np. BLPACZKA) - i wyślesz bez problemu.
Klient też nie może anulować😉 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@FHU-MlynCieplice Informację o tym, kiedy klient może anulować zamówienie, znajdziesz w tym artykule. Jeżeli opcja anulowania nie jest dostępna u klienta, to nie będzie możliwości wybrania tej opcji odstąpienia, może w takim przypadku wypełnić formularz zwrotu - jednak będziemy wymagać wtedy podania numeru rachunku.
Nie załadowały się poprzednie zdjęcia. Oto co napisał klient chcąc anulować swoje zamówienie:
Witam, nie ma zakładki "Moje zamówienia", jest tylko "Moje zakupy a opcja "Anuluj zakup"- nie jest widoczna. Nie mogę też skorzystać z opcji "Zwróć zakup"- ponieważ program domaga się podania nr. konta bankowego do zwroty należności ? - a ja zamawiałem płatność za pobraniem. Niestety Allegro nie ma racji. Zgodnie z Regulaminem Allegro - w przypadku rozpoczęcia przez sprzedawcę zmiany statusu zamówienia lub zakupu na fakturę - wówczas opcja anulowania zakupu jest niedostępna . Pozostaje wówczas możliwość wypełnienia formularza zwrotu towaru aby potwierdzić chęć odstąpienia od umowy, lub zwyczajnie dostarczyć sprzedającemu dowolne jednoznaczne oświadczenie, używając podanych przez niego danych adresowych. To są ogólnie dostępne wytyczne z regulaminu Allegro publikowane na ich stronie, Zatem roszczenia Allegro są niezasadne i nie mogą stanowić żadnych roszczeń wzgl. sprzedawcy lub kupującego. Pozdrawiam i przepraszam za to całe zamieszanie. E**ard Bin***ewicz
Co dalej:
W związku z powyższym dalej proszę o anulowanie tego zamówienia lub wyłączenie go z uwzględniania w jakości sprzedaży. Pozdrawiam serdecznie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Cześć, @FHU-MlynCieplice. Przekażę Twoją prośbę o wykluczenie zamówienia do naszego działu technicznego. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@FHU-MlynCieplice, zamówienie zostało wykluczone z Jakości Sprzedaży - zmiany będą widoczne u Ciebie jutro.
Jeśli w przyszłości ponownie nie dojdzie do realizacji zamówienia, a prowizja od sprzedaży zostanie naliczona, to zachęcam do wypełnienia wniosku o zwrot prowizji. Po przyznaniu zwrotu, zamówienie wykluczymy automatycznie ze statystyk Jakości Sprzedaży.
Możesz skorzystać z serwisu Apaczka (Alsendo) z pakietem pro za 9,99zł netto na miesiąc - jest skomunikowany z Allegro