Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy miał ktoś podobną sytuację? Kupujący rozpoczął dyskusję, że otrzymał przesyłkę ale uszkodzoną, bez zawartości. W tej systuacji przysługuje mu prawo do zgłoszenia reklamacji. Ku memu zdziwieniu pracownik Allegro napisał że jako strona uprawniona jesteśmy upoważnieni do złożenia reklamacji. Tak też uczyniłem wysyłając równocześnie nowy produkt do kupującego. Moja reklamacja została, jak się domyślałem od razu, odrzucona powołując się na prawo pocztowe. Ktoś próbował to rozwiązać innym torem niż kontakt z Allegro?
@topmedics ale przewoźnikiem było Allegro i to oni odrzucili reklamację🤔
No tak, ale zgodnie z instrukcjami pracownika Allegro złożyłem reklamację którą potem odrzucono bo nie miałem prawa do jej złożenia. Nonsens
@topmedics Proszę, wskaż numer zamówienia, o które chodzi oraz doprecyzuj, gdzie otrzymałeś taką informację? W mailu, na czacie?
Numer zamówienia: 127c1250-b009-11ef-a1a3-2f65c2c84027
Taką informację otrzymałem podczas dyskusji z kupującym. Poniżej zrzut ekranu.
Oto odpowiedź na reklamację:
A tak wygląda odpowiedź na moje odwołanie:
Cześć, @topmedics. Widzę, że Dyskusja została już zamknięta przez kupującego. W tej sytuacji to klient jest stroną uprawnioną do wniesienia reklamacji - tak też napisał nasz doradca 10.12.2024 o 16:19 w toku Dyskusji. Wiadomość doradcy z 16.12.2024 nie powinna zawierać sugestii wniesienia reklamacji przez Ciebie.
Kupujący zamknął dyskusję bo otrzymał od nas drugi produkt. Nie miał żadnego interesu w rozpoczynaniu procesu reklamacyjnego. Ja, prze błędną sugestię jestem teraz stroną poszkodowaną. Wiadomość doradcy z 16.12.2024 nie powinna zawierać sugestii wniesienia reklamacji przeze mnie ale niestety zawierała. Jak rozwiążemy teraz ten problem? bo wina za ten błąd leży po waszej stronie.
Dlaczego moje wcześniejsze wiadomości z odpowiedziami pracownika Allegro są niewidoczne?
Z doradcą??
Tak
@topmedics, zrzuty ekranu zostały ukryte, ponieważ zawierały dane doradcy (imię i nazwisko).
W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie wniesienie reklamacji przez kupującego, zgodnie z naszą sugestią.
Jak załatwił sprawę kupujący to nie wniesie reklamacji, to oczywiste., Należało uzależnić to od wypłaty rekompensaty.
Doradca napisał że kupujący nie dostał produktu i żebym wysłał produkt ponownie lub zwrócił pieniądze a następnie rozpoczął reklamację. Teraz jestem w d***e za takie "doradzanie"
Kupujący otrzymał już produkt. Co ma teraz niby reklamować? Dlaczego miałoby mu w ogóle zależeć? Kto go teraz namówi?
Pierwsza odpowiedź na reklamację:
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość reklamacyjną dotyczącą przesyłki nr A001DVZU25.
Miło mi poinformować, że prawidłowo doręczyliśmy przesyłkę nr A001DVZU25 do wybranego Automatu Paczkowego.
Widzę także, że Klient już odebrał paczkę w dniu 04.12.2024.
Paczka nie zaginęła a została uszkodzona.
W tej sytuacji kupujący jest uprawniony do złożenia reklamacji.
W związku z powyższym nie uznaję Pana reklamacji zgodnie z artykułem 9, punkt 18 Regulaminu usługi "Allegro Delivery".
Może się Pan odwołać od decyzji odpowiadając na tego maila w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania decyzji.
Może Pan także odwołać się listowne na adres:
Allegro sp. z o.o.
ul. Wierzbięcice 1B
61-569 Poznań
Proszę wskazać numer reklamacji.
Może Pan również dochodzić roszczeń na drodze sądowej lub skorzystać z możliwości pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Odpowiedź na odwołanie:
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość reklamacyjną dotyczącą przesyłki nr A001DVZU25.
Domyślam się, że jest to dla Pana trudna sytuacja.
Zgłosił Pan reklamację z tytułu zaginięcia.
Paczka nie zaginęła a została uszkodzona.
W tej sytuacji kupujący może zgłosić reklamację.
@topmedics, zgadza się - uprawnioną osobą jest w tej sytuacji klient. Jeśli jednak chcesz zgłosić reklamację, to kupujący powinien wysłać do Ciebie oświadczenie zrzeczenia się praw do roszczeń. Możesz poprosić go o przesłanie takiego dokumentu i wtedy zgłosić reklamację z powodu uszkodzenia przesyłki.
Rozumiem, w takim razie chciałbym poprosić doradcę o załatwienie mi takiego podpisanego oświadczenia od kupującego. Przyzna Pani, że w tej sytuacji takie rozwiązanie byłoby fair?