Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy miał ktoś podobną sytuację? Kupujący rozpoczął dyskusję, że otrzymał przesyłkę ale uszkodzoną, bez zawartości. W tej systuacji przysługuje mu prawo do zgłoszenia reklamacji. Ku memu zdziwieniu pracownik Allegro napisał że jako strona uprawniona jesteśmy upoważnieni do złożenia reklamacji. Tak też uczyniłem wysyłając równocześnie nowy produkt do kupującego. Moja reklamacja została, jak się domyślałem od razu, odrzucona powołując się na prawo pocztowe. Ktoś próbował to rozwiązać innym torem niż kontakt z Allegro?
@topmedics, dopytam o taką możliwość i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
Temat znikającej zawartości z paczek nie jest tu nowy. Kolejny sposób kupujących na "zdobycie łupów".
Napisz w tym wątku login kupującego.
Może to ten sam co tu ? https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/klient-oszust/m-p/933924#M189423
Nic nie zrobisz, Allegro także cię odeśle do przewoźnika. Także jesteś na straconej pozycji.