Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy miał ktoś podobną sytuację? Kupujący rozpoczął dyskusję, że otrzymał przesyłkę ale uszkodzoną, bez zawartości. W tej systuacji przysługuje mu prawo do zgłoszenia reklamacji. Ku memu zdziwieniu pracownik Allegro napisał że jako strona uprawniona jesteśmy upoważnieni do złożenia reklamacji. Tak też uczyniłem wysyłając równocześnie nowy produkt do kupującego. Moja reklamacja została, jak się domyślałem od razu, odrzucona powołując się na prawo pocztowe. Ktoś próbował to rozwiązać innym torem niż kontakt z Allegro?
@topmedics ale przewoźnikiem było Allegro i to oni odrzucili reklamację🤔
No tak, ale zgodnie z instrukcjami pracownika Allegro złożyłem reklamację którą potem odrzucono bo nie miałem prawa do jej złożenia. Nonsens
@topmedics Proszę, wskaż numer zamówienia, o które chodzi oraz doprecyzuj, gdzie otrzymałeś taką informację? W mailu, na czacie?
Numer zamówienia: 127c1250-b009-11ef-a1a3-2f65c2c84027
Taką informację otrzymałem podczas dyskusji z kupującym. Poniżej zrzut ekranu.
Oto odpowiedź na reklamację:
A tak wygląda odpowiedź na moje odwołanie:
Cześć, @topmedics. Widzę, że Dyskusja została już zamknięta przez kupującego. W tej sytuacji to klient jest stroną uprawnioną do wniesienia reklamacji - tak też napisał nasz doradca 10.12.2024 o 16:19 w toku Dyskusji. Wiadomość doradcy z 16.12.2024 nie powinna zawierać sugestii wniesienia reklamacji przez Ciebie.
Temat znikającej zawartości z paczek nie jest tu nowy. Kolejny sposób kupujących na "zdobycie łupów".
Napisz w tym wątku login kupującego.
Może to ten sam co tu ? https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/klient-oszust/m-p/933924#M189423
Nic nie zrobisz, Allegro także cię odeśle do przewoźnika. Także jesteś na straconej pozycji.