Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry Proszę o pomoc w tej sytuacji. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Miesiąc temu otrzymałem e-mail z PayU z prośbą o przejście weryfikacji. Wypełniłem wszystkie dane i wysłałem zdjęcie paszportu. W tym samym czasie przeszedłem weryfikację w Przelewy 24 i po kilku dniach otrzymałem zgodę, ale były problemy z PayU, wysłali mi e-mail z informacją, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie. Czytałem na tym czacie, że wiele osób ma ten problem i zwykle z powodu zdjęcia. Zrobiłem nowe zdjęcie paszportowe, aby było widać wszystkie rogi i minęło dwa i pół tygodnia ponownie i jest brak odpowiedzi. Zablokowanych jest ponad 10 000. Proszę o pomoc
@Yarosh_Yev Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@Yarosh_Yev Otrzymałam informację, że operator poprosił o dosłanie drugiego dokumentu tożsamości, np. dowodu osobistego lub karty pobytu.
@w_kiwi Nie mam dowodu osobistego ani karty pobytu. Mogę zrobić zdjęcie "Powiadomienia o nadaniu numeru PESEL" zawierającego numer paszportu.
@Yarosh_Yev Proszę, udziel odpowiedzi na wiadomość mailową doradcy. W tytule znajdziesz numer zgłoszenia - 47365143. Doradca będzie mógł skonsultować to z operatorem płatności i bezpośrednio przekazać Ci odpowiedź.