anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją PayU

Yarosh_Yev
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry Proszę o pomoc w tej sytuacji. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Miesiąc temu otrzymałem e-mail z PayU z prośbą o przejście weryfikacji. Wypełniłem wszystkie dane i wysłałem zdjęcie paszportu. W tym samym czasie przeszedłem weryfikację w Przelewy 24 i po kilku dniach otrzymałem zgodę, ale były problemy z PayU, wysłali mi e-mail z informacją, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie. Czytałem na tym czacie, że wiele osób ma ten problem i zwykle z powodu zdjęcia. Zrobiłem nowe zdjęcie paszportowe, aby było widać wszystkie rogi i minęło dwa i pół tygodnia ponownie i jest brak odpowiedzi. Zablokowanych jest ponad 10 000. Proszę o pomoc

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Yarosh_Yev Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Yarosh_Yev Otrzymałam informację, że operator poprosił o dosłanie drugiego dokumentu tożsamości, np. dowodu osobistego lub karty pobytu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Yarosh_Yev
#7 Wielbiciel#

  @w_kiwi Nie mam dowodu osobistego ani karty pobytu. Mogę zrobić zdjęcie "Powiadomienia o nadaniu numeru PESEL" zawierającego numer paszportu.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Yarosh_Yev Proszę, udziel odpowiedzi na wiadomość mailową doradcy. W tytule znajdziesz numer zgłoszenia - 47365143. Doradca będzie mógł skonsultować to z operatorem płatności i bezpośrednio przekazać Ci odpowiedź. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów