anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją tożsamości - skan dowodu

MAMY ROZWIĄZANIE!
hpdanka
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem dwie próby, wysyłając czytelny skan, 300 dpi, kolor, i za każdym razem dostaję odpowiedź: Weryfikacja Twojego dokumentu tożsamości zakończyła się negatywnie. Prosimy o ponowne przesłanie dokumentu w lepszej jakości/rozdzielczości na innym tle. Czy można to jakoś załatwić żeby zadziałało? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
hpdanka
#7 Wielbiciel#

Całą stronę

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@hpdanka widzę, że napisałeś do nas przez formularz kontaktowy, nadałem sprawie priorytet - otrzymać odpowiedź w zgłoszeniu nr 49068148.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@hpdanka  nie wiem, czy w tym przypadku ma to znaczenia, ale mi napisali, że nie ma być skan tylko zdjęcie

oznacz moderatorów
hpdanka
#7 Wielbiciel#

Być może problem leżał w Photoshopie, w którym wyrównałem i przyciąłem skan dowodu. Kolejny wysłałem bez ingerencji photoshopa i chyba przeszło. 

oznacz moderatorów
hpdanka
#7 Wielbiciel#

Jednak nie, nadal nie mam weryfikacji

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@hpdanka Jaką wiadomość otrzymałeś tym razem?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
hpdanka
#7 Wielbiciel#

Taką jak poprzednio. Weryfikacja Twojego dokumentu tożsamości zakończyła się negatywnie. Prosimy o ponowne przesłanie dokumentu w lepszej jakości/rozdzielczości na innym tle.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@hpdanka W takim razie przed kolejną próbą upewnij się, że wysyłasz czytelny plik o odpowiedniej jakości.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sirona_sieradz
#9 Pomysłodawca#

Teraz porąbańcy chcą zdjecie dokumentu bez anomizacji + zdjęcie twarzy. Zresztą co chwile chca jakieś dziwactwa. 

oznacz moderatorów