Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłem dwie próby, wysyłając czytelny skan, 300 dpi, kolor, i za każdym razem dostaję odpowiedź: Weryfikacja Twojego dokumentu tożsamości zakończyła się negatywnie. Prosimy o ponowne przesłanie dokumentu w lepszej jakości/rozdzielczości na innym tle. Czy można to jakoś załatwić żeby zadziałało?
@hpdanka przesyłasz całą stronę czy przyciętą?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Całą stronę
@hpdanka widzę, że napisałeś do nas przez formularz kontaktowy, nadałem sprawie priorytet - otrzymać odpowiedź w zgłoszeniu nr 49068148.
@hpdanka nie wiem, czy w tym przypadku ma to znaczenia, ale mi napisali, że nie ma być skan tylko zdjęcie