anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją tożsamości - skan dowodu

MAMY ROZWIĄZANIE!
hpdanka
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem dwie próby, wysyłając czytelny skan, 300 dpi, kolor, i za każdym razem dostaję odpowiedź: Weryfikacja Twojego dokumentu tożsamości zakończyła się negatywnie. Prosimy o ponowne przesłanie dokumentu w lepszej jakości/rozdzielczości na innym tle. Czy można to jakoś załatwić żeby zadziałało? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
hpdanka
#7 Wielbiciel#

Całą stronę

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@hpdanka widzę, że napisałeś do nas przez formularz kontaktowy, nadałem sprawie priorytet - otrzymać odpowiedź w zgłoszeniu nr 49068148.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@hpdanka  nie wiem, czy w tym przypadku ma to znaczenia, ale mi napisali, że nie ma być skan tylko zdjęcie

oznacz moderatorów