Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jakiegoś czasu Allegro wylogowuje mnie z konta w losowych momentach, z niczym niepowiązanych, np. wystawiam przedmiot, klikam "wystaw" i przenosi mnie do logowania, czy też wyszykuję sobie kategorię danego przedmiotu, wybieram, dostaję komunikat, że nie udało się pobrać informacji, odświeżam stronę i jestem wylogowana. O co chodzi? Jak to naprawić?
@aniavergab Cześć. 🙂 Polecam Ci wykonanie standardowych czynności, czyli sprawdzenie aktualności przeglądarki i zweryfikowanie, czy to któraś wtyczka nie odpowiada za te sytuacje.
Jeśli jeszcze kiedyś zostaniesz wylogowana, to zrób proszę zrzut ekranu z widocznym paskiem URL i godziną. Postaramy się sprawdzić w logach, co dokładnie jest przyczyną.
To na pewno nie wina wtyczki.
Teraz stało się to gdy z listy asortymentu przechodziłam do "wystaw przez formularz"...
Czy mogę prosić o pomoc? Bardzo przeszkadza mi to w normalnym funkcjonowaniu
@aniavergab, spróbuj zaktualizować przeglądarkę do najnowszej wersji. Czy problem występuje również po wyczyszczeniu przeglądarki?
Wersja najnowsza, przeglądarka wyczyszczona i dalej to samo...
@aniavergab Sprawdziliśmy możliwe opcje i nie udało nam się powtórzyć problemu. 😞 A czy kiedy korzystasz z Allegro w trybie incognito, problem występuje?
Wiem, że będzie to dość trudne, ale czy mogę Cię prosić o nagranie ekranu i przesłanie filmu na spolecznosc@allegro.pl?
Witam. Od kilku dni mam to samo. Przeglądarka BRAVE. Pozdrawiam, Krzysztof
@Krzycho11111 Krzysztofie, wykonaj proszę standardowe czynności — wyczyść pliki cookies i sprawdź, czy problem występuje również w innych przeglądarkach.
Jeśli tak, to poproszę o nagranie ekranu, żebyśmy mogli zweryfikować tę sytuację.
Nagrania odmawiam. Musiałbym puścić nagrywanie na kilka godzin. Niewykonalne. Cookies czyszczone, nic to nie daje. Co do dostawcy neta to mam stałe IP a net nie przerywa (uprzedzając kolejne pytanie). Jestem przekonany że przy tylu sygnałach o samoistnym wylogowywaniu użytkownika z serwisu trzeba po prostu zagonić programistów do roboty a nie szukać dziury w działaniach użytkowników którzy niejednokrotnie korzystają z internetu zawodowo, z Allegro od wielu lat a problem rozpoczął się raptem przed kilkoma tygodniami i zapewne wiąże się z konkretnymi zmianami w aplikacji, które można namierzyć.
Dodam, że nie wystawiam aukcji. Wylogowuje mnie podczas korzystania jako zwykły użytkownik. Podobnie ma się sprawa z niemożnością automatycznego zalogowania po uruchomieniu strony. Czasem po zamknięciu przeglądarki i ponownym otwarciu jestem jeszcze zalogowany a czasm muszę logować się ponownie. Tak nie było. Co ciekawe, często jest tak że póki nie ruszę czegoś w menu, widzę nazwę swojego użytkownika. To akurat wskazywałoby na sytuację, w której po uruchomieniu przeglądarki jestem zalogowywany automatycznie, ale serwis sam mnie za sekundę (?) wylogowywuje, choć nie odświeża ekranu (stąd widzę ciągle swój nick, póki czegoś nie ruszę).
A wyłączyłeś adblocka?
Tarcze Brave dla strony Allegro są wyłączone, typowego AdBlocka nie używam. Nie powinno mieć to jednak żadnego znaczenia (wcześniej nie miało).
Ale w jakim celu? Podczas zwykłego korzystania, wystawiania aukcji wylogowuje mnie przynajmniej raz... mam tego powoli dość
Przede wszystkim trzeba zerknąć skąd się ma neta bo niektórzy dostawcy mają zmienne ip i może być tak że net się przełącza na routerze z jednego kanału na inny z mniejszym obciążeniem i wtedy leci wylogowanie
To nie ta kwestia 😉 Ale chyba wiem z czym to związane. Wchodząc na Archiwum Allegro zostaję wylogowana z całego serwisu.
@aniavergab Abyśmy mogli sprawdzić tę sytuację, potrzebujemy od Ciebie krótkiego filmiku, który będzie przedstawiał ten problem. Wyślij go proszę na adres spolecznosc@allegro.pl, a my zajmiemy się tym.
Nie mam możliwości nagrania. Wystawiam aukcję na allegro, w drugiej karcie wchodzę na archiwum.allegro.pl i wylogowuje mnie z allegro. Tyle 🙂
@aniavergab rozumiem, że to może wydawać się oczywiste i że opis jest wystarczający, jednak dla działu technicznego jest niezbędny, aby zlokalizować i rozwiązać problem. Jeśli nie masz możliwości nagrania filmiku, to spróbuj proszę zrobić zrzuty ekranu kolejno wykonywanych kroków.