Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mija tydzień i pomimo zweryfikowania konta bankowego, ustawienia automatycznych wypłat. Wypłaty nie są realizowane. Konto jest w polskim banku, więc tu nie leży przyczyna (przeglądałem historię, ktoś miał problem na forum z bankiem niemieckim).
Wchodząc zakładkę: Finanse - Środki i historia operacji - Wypłać PLN
Aktywne do wypłaty jest niecałe 50% środków ze sprzedaży z dwóch pozycji: PayU - Allegro Finance oraz Przelewy24 - Allegro Finanse.
Pozycja PayU oraz Przelewy24 jest "wyszarzała" nieaktywna do wypłaty.
Proszę o interwencje. Trzy dni rozmowy przez email wygląda jak rozmowa z beta wersją Chata GPT, żadnych konkretów, nic do przodu.
p.s. Uruchomienie ręczne wypłaty połowy środków, zostało zlecone w ciągu 48h. Wspomniane środki PayU oraz Przelewy24 nadal dostępne, ale nie wypłacone.
@atc_pl Z tego co widzę, to doradca wszystko wyjaśnił w ostatniej wiadomości. Pozwolę sobie ją zacytować:
"Wcześniej serwis korzystał z usług zewnętrznych operatorów płatności PayU i P24.
Zgodnie z zapowiedziami zrezygnowaliśmy z usług tych operatorów i obecnie środki ze sprzedaży trafiają na saldo AF, AF_PAYU lub AF_P24.
Automatyczne wypłaty będą realizowane z sald nowych operatorów: AF, AF_PAYU lub AF_P24. System zleca wypłatę tuż po północy na rachunek, który Pan wskazał i zweryfikował.
Jeśli chodzi o środki z salda PayU i P24, konsultuję sprawę. Gdy uzyskam odpowiedź, wrócę z informacją w tej korespondencji. Proszę o chwilę cierpliwości."
Zaczekaj proszę, na dalsze informacje od doradcy.
AD1. "Automatyczne wypłaty będą realizowane z sald nowych operatorów: AF, AF_PAYU lub AF_P24. System zleca wypłatę tuż po północy na rachunek, który Pan wskazał i zweryfikował."
No niestety system nie zlecił tej wypłaty. Musiałem zlecić ją ręcznie.
AD2. "Jeśli chodzi o środki z salda PayU i P24, konsultuję sprawę. Gdy uzyskam odpowiedź, wrócę z informacją w tej korespondencji. Proszę o chwilę cierpliwości."
Czekam, jednak tłumaczenie wygląda jak automat.
@atc_pl Na ten moment Twoje środki są na koncie PayU oraz P24, a nie AF, dlatego zlecenie ręcznie nie zostało zrealizowane, co wyjaśnił doradca. Środki zostaną Ci wypłacone poprzez jednorazowe zlecenie z naszej strony.
Zapewniam, że nasi doradcy to ludzie z krwi i kości. 🙂
Szanowna Pani moderatorko/doradczyni z krwi i kości, wolałbym już może AI, ale żeby temat był jednak rozwiązany a nie zlewany. Mijają kolejne dni i problem nierozwiązany. Zgłosiłem to 21 Maja!!! Jednakże problem zauważyłem wcześniej, sądziłem że to może problem z weryfikacją konta, więc ponownie wpłacałem i weryfikowałem konto bankowe, co skutkowało blokowaniem na 2 dni z powodu weryfikacji.
Nie rozumiem blokowanie środków na PayU oraz Przelewy24.
Tłumaczenie: "Oczekujemy na informację w sprawie wypłaty ze strony operatorów płatności.
Kiedy wypłaty ze starych sald zostaną zrealizowane przez operatorów, wrócę z informacją."
Brzmi zgoła jak scam. Ponownie proszę o ręczny przelew skoro nie da się inaczej.
@atc_pl rozumiem, że zależy Tobie na czasie i sytuacja nie jest komfortowa. Niestety mogę jedynie poprosić Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Sprawdziłam, że doradca przekazał dane do wypłaty pieniędzy do obu operatorów płatności i musimy teraz zaczekać na odpowiedź od nich.