anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wypłatą środków z Allegro

atc_pl
#7 Wielbiciel#

Mija tydzień i pomimo zweryfikowania konta bankowego, ustawienia automatycznych wypłat. Wypłaty nie są realizowane. Konto jest w polskim banku, więc tu nie leży przyczyna (przeglądałem historię, ktoś miał problem na forum z bankiem niemieckim).

Wchodząc zakładkę:  Finanse - Środki i historia operacji - Wypłać PLN

Aktywne do wypłaty jest niecałe 50% środków ze sprzedaży z dwóch pozycji: PayU - Allegro Finance oraz Przelewy24 - Allegro Finanse.
Pozycja PayU oraz Przelewy24 jest "wyszarzała" nieaktywna do wypłaty.

Proszę o interwencje. Trzy dni rozmowy przez email wygląda jak rozmowa z beta wersją Chata GPT, żadnych konkretów, nic do przodu.

p.s. Uruchomienie ręczne wypłaty połowy środków, zostało zlecone w ciągu 48h.  Wspomniane środki PayU oraz Przelewy24 nadal dostępne, ale nie wypłacone.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@atc_pl Z tego co widzę, to doradca wszystko wyjaśnił w ostatniej wiadomości. Pozwolę sobie ją zacytować:

"Wcześniej serwis korzystał z usług zewnętrznych operatorów płatności PayU i P24.
Zgodnie z zapowiedziami zrezygnowaliśmy z usług tych operatorów i obecnie środki ze sprzedaży trafiają na saldo AF, AF_PAYU lub AF_P24.

Automatyczne wypłaty będą realizowane z sald nowych operatorów: AF, AF_PAYU lub AF_P24. System zleca wypłatę tuż po północy na rachunek, który Pan wskazał i zweryfikował.

Jeśli chodzi o środki z salda PayU i P24, konsultuję sprawę. Gdy uzyskam odpowiedź, wrócę z informacją w tej korespondencji. Proszę o chwilę cierpliwości." 

Zaczekaj proszę, na dalsze informacje od doradcy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

atc_pl
#7 Wielbiciel#

AD1. "Automatyczne wypłaty będą realizowane z sald nowych operatorów: AF, AF_PAYU lub AF_P24. System zleca wypłatę tuż po północy na rachunek, który Pan wskazał i zweryfikował."

No niestety system nie zlecił tej wypłaty. Musiałem zlecić ją ręcznie.

AD2. "Jeśli chodzi o środki z salda PayU i P24, konsultuję sprawę. Gdy uzyskam odpowiedź, wrócę z informacją w tej korespondencji. Proszę o chwilę cierpliwości."

Czekam, jednak tłumaczenie wygląda jak automat.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@atc_pl Na ten moment Twoje środki są na koncie PayU oraz P24, a nie AF, dlatego zlecenie ręcznie nie zostało zrealizowane, co wyjaśnił doradca. Środki zostaną Ci wypłacone poprzez jednorazowe zlecenie z naszej strony. 

Zapewniam, że nasi doradcy to ludzie z krwi i kości. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

atc_pl
#7 Wielbiciel#

Szanowna Pani moderatorko/doradczyni z krwi i kości, wolałbym już może AI, ale żeby temat był jednak rozwiązany a nie zlewany. Mijają kolejne dni i problem nierozwiązany. Zgłosiłem to 21 Maja!!! Jednakże problem zauważyłem wcześniej, sądziłem że to może problem z weryfikacją konta, więc ponownie wpłacałem i weryfikowałem konto bankowe, co skutkowało blokowaniem na 2 dni z powodu weryfikacji.

Nie rozumiem blokowanie środków na PayU oraz Przelewy24. 

Tłumaczenie: "Oczekujemy na informację w sprawie wypłaty ze strony operatorów płatności.

Kiedy wypłaty ze starych sald zostaną zrealizowane przez operatorów, wrócę z informacją."

Brzmi zgoła jak scam. Ponownie proszę o ręczny przelew skoro nie da się inaczej.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@atc_pl rozumiem, że zależy Tobie na czasie i sytuacja nie jest komfortowa. Niestety mogę jedynie poprosić Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Sprawdziłam, że doradca przekazał dane do wypłaty pieniędzy do obu operatorów płatności i musimy teraz zaczekać na odpowiedź od nich. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów