Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie mogę wypłacić pieniędzy z Allegro lokalnie? Weryfikacja trwa już dobre 3 tygodnie, robiłem przelewy już z cztery razy, i nie dostałem żadnego maila informującego mnie czy konto zostało zweryfikowane, skan dowodu tak samo podsyłałem @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@BarysPL prześlij mi proszę potwierdzenie przelewu (tego ostatniego) na adres spolecznosc@allegro.pl i dodaj link do tego wątku. Sprawdzimy status Twojej weryfikacji, ale potrzebujemy tego dokumentu.
Witam mam też taki sam problem, czy ktoś może mi pomóc, bo rozmowa z sztuczną inteligencją jest bardzo ciężka
@JacekZ230 w takim razie podobnie jak u autora wątku, poproszę o potwierdzenie ostatniego przelewu weryfikacyjnego na nasz adres mailowy.
@JacekZ230 dziękuję, ale ten przelew jest do Allegro Pay Pro, a potrzebujemy potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego do PayU.
Nie znajduje mi adresu Email do wysłania potwierdzenia
@BarysPL spróbuj proszę spolecznosc@allegro.pl lub spolecznosc@allegro.com oba działają poprawnie.
@BarysPL już mam Twoją wiadomość, więc bardzo dziękuję i działam w Twojej sprawie. Wrócę tutaj do Ciebie tutaj z informacjami gdy tylko odpowiedź dla Ciebie.
@BarysPL wypłaty w PayU są aktywne i z tego co widzę udało Ci się już zlecić wypłatę pieniędzy na swoje konto.