anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wystawianiem oferty

Armedion
#7 Wielbiciel#

Jak w temacie. Prosiłbym moderatorów allegro o pomoc. Początkiem stycznia zakończyłem wszystkie swoje oferty. Teraz chciałbym je wznowić na innym koncie(Zamknięcie starej firmy i przenoszenie ofert na konto drugiej firmy). Na starym koncie mam opcję "wystaw podobne" żeby móc skopiować treść i zdjęcia oferty, ale blokuje mnie na opcji wyboru kategorii. Dostaję komunikat "wybrano nieprawidłowy numer kategorii" Poniżej zdjęcie.  Testowałem na różnych ofertach i wszędzie ten sam problem. Nawet gdy wybieram kategorię na podstawie podpowiedzi np dzieci->zabawki->lalki->akcesoria->pozostałe.

Testowałem na obu kontach i nie na obu utykam na etapie wyboru kategorii. Miałem nieopłaconą jedną fakturę i zablokowaną sprzedaż na koncie głównym, ale dziś została opłacona i zniknął komunikat o blokadzie więc chyba nie powinno być tu problemu.

 

Proszę o pilną pomoc.

@ko_alka @la_nika @nat_not 

Armedion_0-1644342540248.png

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Armedion Cześć. Jeśli masz taką możliwość, to możesz pobrać plik z ofertami na starym koncie sprzedażowym (w tym celu przejdź do zakładki Wystaw z pliku i w części "Edytuj oferty" wybierz "Pobierz plik z Twoimi ofertami"):

ko_alka_0-1644343096754.png

Następnie możesz łatwo wystawić oferty z pliku (do 10 tysięcy ofert jednocześnie). Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-ofert-z-pliku/jak-masowo-wystawic-oferty-z-wl... 

oznacz moderatorów

Armedion
#7 Wielbiciel#

Jasne, spróbuję ale to nie rozwiązuje mojego problemu. Nie mogę wznowić zakończonych ofert na koncie, bo blokuje mnie komunikat o nieprawidłowej kategorii produktu.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Armedion Konsultuję dla Ciebie tę sprawę i wrócę tutaj z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

Armedion
#7 Wielbiciel#

Jest jakiś postęp? Nie ukrywam, że bardzo zależy mi na czasie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Armedion Twoje konto zostało sprawdzone przez zespół techniczny i nie ma na nim żadnej blokady. Spróbuj wznowić zakończone oferty w trybie incognito lub w innej przeglądarce (albo na innym urządzeniu). Tutaj znajdziesz pomocny artykuł. 

Jeśli sytuacja się powtórzy, to podaj mi proszę przykładowe numery ofert, żebyśmy mogli to sprawdzić (najlepiej numer oferty nocniczka dla lalek z wcześniejszego zrzutu ekranu). 

oznacz moderatorów