Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czy tylko u mnie pojawia się taki problem? Od rana się męczę i nic nie mogę zrobić.
Podczas wystawiania przedmiotów, wyskakuje komunikat "Zmieniliśmy język na zapisany w ofercie". Ogłoszenie zostaje automatycznie odrzucone, ponieważ "język opisu nie jest zgodny z językiem bazowym oferty".
Nawet jeśli wznawiam oferty, które były wcześniej wystawione, wyskakuje taki komunikat.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cześć @Kuki_Outlet, dzięki za zgłoszenie.
Od wczoraj tj. 19.02.2025, sprawdzamy, czy opis oferty jest zgodny z wybranym przez Ciebie językiem w ustawieniach lokalizacji.
Sprawdź proszę jaki język masz ustawiony w ustawieniach lokalizacji i czy opis oferty, którą chcesz wystawić, jest w tym samym języku.
Wszystko jest ustawione na Polska, niczego nie zmieniałem. Podczas wystawiania ogłoszenia wyskakuje komunikat Zmieniliśmy język na zapisany w ofercie. Nawet jak zmieniam na polski, znowu allegro zmienia na angielski
@Kuki_Outlet czy zweryfikowałaś wszystkie urządzenia, na których jesteś zalogowana na dane konto? Jeśli tak, to podaj proszę numer problematycznej oferty i zweryfikuję temat.
Tak, używam 2 urządzeń i wszędzie jest tak samo. Nie mogę dodać żadnej nowej oferty.
@Kuki_Outlet zweryfikuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@Kuki_Outlet czy możesz wskazać numer oferty, którą próbowałaś edytować?
Tu nie chodzi o jedną ofertę. Sprawa wygląda tak. Chcę dodać przedmiot, wyszukuję produkt po numerze GTIN, wyskakuje informacja Zmieniliśmy język na zapisany w ofercie. Po uzupełnieniu opisu i wystawieniu ogłoszeń, oferty są odrzucane ponieważ język opisu nie jest zgodny z językiem bazowym. Język automatycznie zmienia się na angielski, jeśli zmieniam na polski sytuacja się powtarza. To samo dzieje się gdy wznawiam zakończone ogłoszenia.
@Kuki_Outlet rozumiem, jednak przykładowy numer pomoże nam w weryfikacji sprawy.
Miałem dokładnie ten sam problem, to było bardzo mylące, zanim przeszedłem do linku do oferty, ustawiłem wszystko, gdzie mogłem ustawić język na polski, ale jak tylko przeszedłem do oferty, automatycznie przełączyło się na angielski. Wszystkie moje poprzednie opisy ofert były po polsku, kiedy wszedłem, automatycznie ustawiłem język edycji produktu na angielski, ale wszystkie moje poprzednie szczegóły oferty były po polsku, musiałem ponownie usunąć wszystkie opisy ofert i użyć angielskiego, aby móc opublikować ofertę, co się tutaj dzieje, jest tak zagmatwane, nawet gdy przechodzę do nowego linku, muszę to zrobić po angielsku lol! Jest wyraźnie ustawiony na język polski! Oferta, która się zakończyła, musi zostać ponownie otwarta i to samo ustawienie języka edycji na angielski, ale mój poprzedni opis oferty był w całości po polsku, a język edycji zmienił się na angielski, co powoduje, że nie mam możliwości ponownego opublikowania oferty!!!!
@Kuki_Outlet @XinLiangFangShui pojawiający się problem związany jest z językiem, w jakim została utworzona oryginalnie oferta. Jeśli powstała przy ustawionym języku angielskim, wtedy to on jest domyślnym bazowym językiem takiej oferty i opis powinien być właśnie w tym języku. W formularzu wystawiania widnieje informacja w jakim języku edytujemy opis. Tak samo wznowienia ofert są blokowane, jeśli oferty zostały utworzone po angielsku z polskimi opisami (lub na odwrót). Nie ma możliwości edytowania bazowego języka po utworzeniu oferty.
Jednak przy odpowiednich ustawieniach lokalizacji i języka nowe oferty powinny już posiadać polski, jako język bazowy.
Czy nowe (nie wznawiane, edytowane, czy w opcji wystaw podobną) oferty dodają się prawidłowo?
Trochę to śmieszne, ponieważ problem się pojawia po podłączeniu produktu do katalogu allegro po numerze GTIN. Nie mam wpływu na to, że ktoś utworzył wcześniej ofertę w języku angielskim. Coś allegro kombinuje od 19 lutego ale ewidentnie to nie funkcjonuje. Pytanie po co to robicie?
U mnie jest to samo. To jakieś wariactwo jest. Uważam, że wszyscy sprzedający mający taki problem powinni złożyć skargę do UOKiK. I będę do tego dążyła. Język cały czas się sam zmienia. Ale jeszcze lepszy kwiatek. Najpierw wystawiało po angielsku - odrzucone bo język się nie zgadza. Wystawiam po polsku to samo. Cyrk!!!!!! I co 100 ofert jeszcze raz wystawiać? Tylko jak - ani po polsku ani po angielsku się nie da. A no, chyba, że pójdę na kurs angielskiego, nauczę się biegle, będę pisać po angielsku na angielskim formularzu. Tylko zaraz - takie praktyki są w Polsce chyba niedozwolone, żeby zmuszać do posługiwania się językiem. To nie Niderlandy "szanowne" Allegro!!!!
I jeszcze jeden kwiatek - Hit sezonu. Wstawiłam opis po angielsku. Wystawiło. HURA!!! tylko, że na aukcji jest wszystko po polsku a opis po angielsku. Mistrzostwo świata:-)