anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wystawianiem ogłoszeń

Kuki_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Czy tylko u mnie pojawia się taki problem? Od rana się męczę i nic nie mogę zrobić.

Podczas wystawiania przedmiotów, wyskakuje komunikat "Zmieniliśmy język na zapisany w ofercie". Ogłoszenie zostaje automatycznie odrzucone, ponieważ "język opisu nie jest zgodny z językiem bazowym oferty".

Nawet jeśli wznawiam oferty, które były wcześniej wystawione, wyskakuje taki komunikat.

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Kuki_Outlet, dzięki za zgłoszenie.

Od wczoraj tj. 19.02.2025, sprawdzamy, czy opis oferty jest zgodny z wybranym przez Ciebie językiem w ustawieniach lokalizacji.

Sprawdź proszę jaki język masz ustawiony w ustawieniach lokalizacji i czy opis oferty, którą chcesz wystawić, jest w tym samym języku.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Kuki_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Wszystko jest ustawione na Polska, niczego nie zmieniałem. Podczas wystawiania ogłoszenia wyskakuje komunikat Zmieniliśmy język na zapisany w ofercieZrzut ekranu 2025-02-20 160322.pngZrzut ekranu 2025-02-20 160505.pngZrzut ekranu 2025-02-20 115452.png. Nawet jak zmieniam na polski, znowu allegro zmienia na angielski

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Kuki_Outlet czy zweryfikowałaś wszystkie urządzenia, na których jesteś zalogowana na dane konto? Jeśli tak, to podaj proszę numer problematycznej oferty i zweryfikuję temat. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kuki_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Tak, używam 2 urządzeń i wszędzie jest tak samo. Nie mogę dodać żadnej nowej oferty.

oznacz moderatorów

Kuki_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu 2025-02-20 180015.pngZrzut ekranu 2025-02-20 180026.png

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Kuki_Outlet  zweryfikuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Kuki_Outlet czy możesz wskazać numer oferty, którą próbowałaś edytować? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kuki_Outlet
#9 Pomysłodawca#

Tu nie chodzi o jedną ofertę. Sprawa wygląda tak. Chcę dodać przedmiot, wyszukuję produkt po numerze GTIN, wyskakuje informacja Zmieniliśmy język na zapisany w ofercie. Po uzupełnieniu opisu i wystawieniu ogłoszeń, oferty są odrzucane ponieważ język opisu nie jest zgodny z językiem bazowym. Język automatycznie zmienia się na angielski, jeśli zmieniam na polski sytuacja się powtarza. To samo dzieje się gdy wznawiam zakończone ogłoszenia.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Kuki_Outlet rozumiem, jednak przykładowy numer pomoże nam w weryfikacji sprawy. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Black_Gienek
#7 Wielbiciel#

Witam ja mam jedną ofertę którą łączę z katalogiem i nie działa wystawienie: 17277221200

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Black_Gienek Dziękuję. Weryfikuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Black_Gienek Wracam z odpowiedzią. Oferty były utworzone w momencie, w którym w Sales Center miałeś ustawiony język angielski i obecnie ich nie wznowisz. Musiałbyś skorzystać z jednego z rozwiązań:
a) edytować opis oferty po angielsku, który zostanie automatycznie przetłumaczony na polski (możesz też dodać swoje własne tłumaczenie)
b) wystawić oferty na nowo, zmieniając wcześniej język Sales Center na polski, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Stare-kolekcje
#8 Zapaleniec#

Edytowałam opis - wpisałam po angielsku. Oczywiście wystawiło ofertę ale po wejściu w ofertę wszystko jest przetłumaczone oprócz opisu- opis jest w języku angielskim 🙂 genialny system:-) gratuluję innowacji:-) jakieś jeszcze pomysły:-)

P.S. kiedy wystawiam po polsku z polskim opisem też mi odrzuca bo jezyk opisu niezgodny. Także tak.  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Stare-kolekcje sprawdziłam kilka Twoich ofert i we wszystkich bazowym językiem jest język angielski i to powoduje błąd. 
Czy przed próbą wystawienia oferty, o której piszesz, zmieniłaś język lokalizacji?
Czy możesz podać numer tej oferty?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Stare-kolekcje
#8 Zapaleniec#

Językiem bazowym był angielski bo jak tylko próbowałam zmienić na polski to i tak coś "mielilo" i wracał angielski. Do tej pory nie było problemu więc nie bardzo mi to przeszkadzało. 

Tą ofertę, która wystawiłam po angielsku i opisu nie przetłumaczyło usunęłam. Jak to sobie Państwo wyobrażacie- że opis bedzie po angielsku? 

Wycofajcie się w końcu z tej głupoty bo mnóstwo ludzi ma problem. 

oznacz moderatorów

Stare-kolekcje
#8 Zapaleniec#

To pier..... Allegro odrzuciło mi 100 ofert gdyż język się nie zgadza. Tylko że języka się nie da zmienić, bo cały czas wraca na angielski.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Stare-kolekcje czy język zmieniasz w Sales Center (należy kliknąć login > change language > polski)? Spróbuj proszę skorzystać z karty incognito i zmienić język, jeśli zmieni się sam na angielski, prześlij proszę zrzuty ekranu (na których widoczny będzie cały ekran przeglądarki) z kolejno wykonywanymi krokami. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Stare-kolekcje
#8 Zapaleniec#

Zmieniam język - zmienia się na polski. Tylko przy wystawianiu znów wskakuje angielski. Jak mam poprawić oferty, żeby były po polsku kiedy zmieniam na polski on coś mieli i znów jest angielski. 

oznacz moderatorów

Stare-kolekcje
#8 Zapaleniec#

17402348226745330262562766468367.jpg

oznacz moderatorów