anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zamówieniami "na dwie etykiety"

foto-hurtownia
#13 Ambasador

Cześć,

 

Od pewnego czasu mam pewien problem - gdy klient kupi ilość towaru przekraczającą jedną paczkę, wtedy w zamówieniu napisane jest "2 przesyłki", powinienem mieć możliwość wygenerowania dwóch etykiet na Smart.

 

Niestety, zawsze gdy próbuję to robić system generuje jedną etykietę, przy drugiej wyskakuje błąd. Muszę wtedy ręcznie robić drugą etykietę.

 

Przykładem jest zamówienie nr. 6b7287d0-9547-11f0-b4ff-d384dc24cd83

Pytanie 1: Czy ja coś robię źle, czy system nie działa?

Pytanie 2: Jeżeli chcę wygenerować dwie etykiety w zamówieniach z "2 przesyłkami", ale generuje mi jedną i znowu klikam "nadaj przesyłkę", to czy płacę za to, jak za etykietę wygenerowaną poza Smart, czyli pełną cenę?

 

Dzięki za odpowiedzi. 

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foto-hurtownia Ty robisz źle , jeśli są przypisane 2 to muszą być ze smarkiem 2

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@mdrogeria No tak, próbuję generować dwie, ale zawsze przy jednej wywala błąd

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foto-hurtownia napisz co to za przewoźnik i jak generujesz  drugą 

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@mdrogeria Paczkomaty Inpost. Mam zamówienie na 2 przesyłki, klikam "Nadaj przesyłkę", wyświetla mi się jedna paczka do określenia, zaznaczam np. Gabaryt C,  następnie klikam "Dodaj kolejną przesyłkę", wybieram gabaryt C i klikam "Nadaj przesyłki".

 

Wtedy zawsze generuje mi tylko jedną etykietę, przy drugiej jest błąd. Muszę znowu klikać "nadaj przesyłkę" na zamówieniu i generować następną etykietę. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foto-hurtownia czyli robisz przez WzA , Nie , nie ma pełnej odpłatności bo importujesz na ten sam e-mail klienta . Prościej zrobić to w MP. 

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@mdrogeria Etykiety robię zawsze przez zakładkę "Zamówienia" w Salescenter. Co rozumiesz poprzez "MP"?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foto-hurtownia to https://manager.paczkomaty.pl  ,wszystko na swoim miejscu , żadnych problemów .

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@mdrogeria A, o to chodzi.

 

My, oprócz "Zamówień" na Allegro, korzystamy z Apaczki, czyli takiego brokera wielu przewoźników. Da się tam wysyłać paczki z Allegro, ale jest do dodatkowo płatne...

 

Jest to jakieś 19 groszy od etykiety, niby mało, ale w skali roku wychodzi fajna sumka.

 

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@foto-hurtownia już to sprawdzam. Czy masz może zrzut ekranu z błędem, który Ci się pokazuje? Czy problem z generowaniem etykiet dotyczy jednego przewoźnika, czy wszystkich? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@Syrena_zT Przepraszam, nie mam. Błąd brzmiał w stylu "Błąd przetwarzania przez system przewoźnika", bądź coś takiego. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@foto-hurtownia dzięki, skonsultuję to i wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów