anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze stroną

toMCioPP
#12 Orędownik#

Na kilku różnych przeglądarkach, na dwóch osobnych laptopach, zamiast wyświetlać wyniki wyszukiwania, ukazuje się coś takiego.

toMCioPP_0-1714295333245.png

 

oznacz moderatorów
46 ODPOWIEDZI 46

toMCioPP
#12 Orędownik#

toMCioPP_0-1715075016730.pngtoMCioPP_1-1715075055384.png

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@toMCioPP Dziękuję bardzo, zgłoszę te materiały do odpowiedniego zespołu 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@toMCioPP Otrzymałam odpowiedź, że błąd był spowodowany chwilowymi problemami po stronie listingów/wyszukiwarki. Obecnie nie odnotowujemy żadnych niepokojących sygnałów. Bardzo proszę o sprawdzenie tej lub innej frazy w przeglądarce po wyczyszczeniu plików cookies — powinno być okej. Jeśli problem wciąż będzie się pojawiał, daj koniecznie znać. 

oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

toMCioPP_0-1715090834769.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@toMCioPP poproszę o potwierdzenie czy wyczyściłeś pliki cookies oraz pamięć podręczną przeglądarki?
Czy możesz przesłać zrzut z widocznym całym ekranem z trybu incognito? 
Rozumiem, że te ciągłe prośby o kolejne zrzuty mogą być denerwujące, ale tak jak pisałam jest to niezbędne dla Działu technicznego, szczególnie w tej sytuacji.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

Cała przeglądarka została usunięta i zainstalowana na nowo, jak widać to też nie wystarczyło.  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@toMCioPP rozumiem, czy mogę poprosić Cię ponownie o przesłanie aktualnych zrzutów z widocznym całym ekranem (razem z paskiem strony i godziną oraz datą) z trybu incognito, z włączoną konsolą (i zakładkami "sources" i "console")?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@la_nika   Ja tak sobie czytam tą wymianę informacji i  troszkę się dziwię...  Dowiedziałem się że w dziale technicznym są ludzie o bardzo wysokich kwalifikacjach, ale czy oni są niepiśmienni?  Czy żaden z nich nie potrafi  otworzyć strony Gadane i przeczytać temat, udzielić odpowiedzi?

Potrzebują moderatorki do pośrednictwa?

Nie czytają i nie piszą po polsku?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@br. pracownicy Działu technicznego nie wypowiadają się na tym forum. Nie jest to część ich zadań, nie przyspieszyłoby to rozwiązania problemu, ponieważ i tak potrzebują materiałów do analizy (czyli zrzutów lub nagrań ekranu).  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

toMCioPP_1-1715500335828.pngtoMCioPP_2-1715500358539.png

Mnie bardziej zastanawia ile jeszcze potrwa ta zabawa w chowanego i ile jeszcze czasu poświęcę na daremne reinstalacje przeglądarek i robienie tych screenów. Bierzcie może dobry przykład z konkurencji.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@toMCioPP   Reinstalacja przeglądarek nie pomaga bo przeglądarki lubią kopiować sobie wzajemnie ustawienia, to podobno dla wygody użytkownika.  Możliwe też że niektóre z tych szkodliwych ustawień są wpisane do rejestru Windowsa,  ale aż tak daleko to moja wiedza nie sięga.

Natomiast ja miałem podobne kłopoty (nie takie same) i powodem błędów są najczęściej  blokery  typu  Ghostery lub AdBlock.  U mnie nawet problemy sprawiał nawet dodatek Pomocnik Allegro.  Po wyłączeniu tych wszystkich dodatków Allegro działa w miarę normalnie, jeżeli  to co jest można nazwać normalnym... 😠

ps. sprawdź Zaporę Systemu Windows

oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

O nie, nie. Blokery tego internetowego syfu są dla mnie ważniejsze niż allegro, które we własnym interesie i tak nic nie robi, żeby mnie zachęcić do pozostania u nich. Jeden błąd znika, pojawia się kolejny. Serwis handlowy na ''O'', którego pełną nazwę zabraniają tu pisać, też miewa awarie, ale jest to rozwiązywane w ciągu kilku godzin, natomiast tutaj ciągnie się to od kilku tygodni. 

oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

toMCioPP_0-1716373607967.pngtoMCioPP_1-1716373627823.pngtoMCioPP_2-1716373647599.png

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@toMCioPP Widzimy na zrzutach, że wciąż masz włączony VPN. Czy możesz sprawdzić działanie strony bez włączonego VPN?

oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

No i to są właśnie te ''wysokie kwalifikacje'' waszego działu technicznego... Tak wygląda włączony VPN w tej przeglądarce jak w zrzucie poniżej. Cały czas korzystam z wyłączonym. 

toMCioPP_0-1716458237097.png

 

oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

No i temat umarł jak każdy poprzedni. Widocznie są tematy przerastające nawet największych ekspertów, tylko szkoda, że nikt nie umie się do tego przyznać. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@toMCioPP gdyby jakiś temat nas przerósł, to umielibyśmy to przyznać. Wciąż działamy w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

Czy ten wasz wykwalifikowany zespół wymyślił coś w końcu, czy dalej dumają drugi miesiąc bezskutecznie? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@toMCioPP Przykro mi, że czekasz i ponagliłam Twoją sprawę, ale nie jestem w stanie określić, kiedy pojawi się rozwiązanie. 

oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

No ale drugi miesiąc? 

oznacz moderatorów