anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem środków dla klienta

GSPP
#8 Zapaleniec#

Komunikat u kupującego 

  • Zwrot pieniędzy opóźniony

Operator PayU może oczekiwać działania z Twojej strony, rekomendujemy sprawdzić skrzynkę email.

A na skrzynce nic nie ma .

numer zamówienia 5b13e700-543b-11f0-887a-77e8be328b4a 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pwhydromet
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GSPP Komunikat o sprawdzeniu skrzynki dostajesz Ty czy kupujący?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GSPP
#8 Zapaleniec#

Komunikat dostał kupujący 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GSPP Dziękuję. Poprosiłam o weryfikację problemu. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę sie ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GSPP Dostałam potwierdzenie, że zleciłeś zwrot poprawnie i czekamy na zatwierdzenie go przez operatora płatności. Próbujemy się dowiedzieć dlaczego środki jeszcze nie zostały przekazane klientowi. W tej chwili muszę Cię jednak prosić o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GSPP Otrzymałeś od nas wiadomość z wyjaśnieniem (korespondencja nr 53227541). Jeśli pojawią się jeszcze jakieś pytania, zadaj je w odpowiedzi na otrzymanego mejla.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów