Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Komunikat u kupującego
Operator PayU może oczekiwać działania z Twojej strony, rekomendujemy sprawdzić skrzynkę email.
A na skrzynce nic nie ma .
numer zamówienia 5b13e700-543b-11f0-887a-77e8be328b4a
@GSPP Komunikat o sprawdzeniu skrzynki dostajesz Ty czy kupujący?
Komunikat dostał kupujący
@GSPP Dziękuję. Poprosiłam o weryfikację problemu. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę sie ponownie.
@GSPP Dostałam potwierdzenie, że zleciłeś zwrot poprawnie i czekamy na zatwierdzenie go przez operatora płatności. Próbujemy się dowiedzieć dlaczego środki jeszcze nie zostały przekazane klientowi. W tej chwili muszę Cię jednak prosić o cierpliwość.
@GSPP Otrzymałeś od nas wiadomość z wyjaśnieniem (korespondencja nr 53227541). Jeśli pojawią się jeszcze jakieś pytania, zadaj je w odpowiedzi na otrzymanego mejla.