Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę doświadczonych sprzedawców o podpowiedź
Mam taki problem (a nawet już dwa) ze zwrotem zakupów:
Kupująca kupiła 3 produkty (notesy), po 14 dniach zgłosiła zwrot wszystkiego.
Po 14 dniach odesłała, lecz tylko 2 notesy, na moje pytanie, kiedy dośle trzeci, stwierdziła, że jeden notesik sobie zostawiła.
Poprosiłem, by skontaktowała się z konsultantem Allegro i on poprawi zwrot wszystkiego (3 szt) na zwrot 2 notesów.
Pracownik Allegro otwiera mi dyskusję i twierdzi, że nic się nie da zrobić/poprawić/naprawić i mam szybko zwracać pieniądze.
Dyskusję otworzył, jak gdyby zwykłego maila nie było!
Chyba po to, by nabić mi ujemnych punktów, zepsuć opinię, odebrać tytuł Super Sprzedawcy zamiast naprawić błąd systemu i rozwiązać problem Kupującego.
Nie da się nic zrobić! Będzie mi wisiało, że zwróciłem kase za dwa a za trzeci nie.
A co byłoby, gdybym miał włączony automatyczny zwrot?
Pieniądze by z automatu zostały zwrócone za całość (3 szt).
A wiemy, że to nieodwracalny proces (tak przynajmniej pisze przy zwracaniu kasy).
No i na dodatek pech - druga Kupująca robi to samo dwa dni później - i gorzej, bo faktura jest.
I co zrobić? Z informatykami z Allegro się konsultować?
Kupujący robi błąd, a ja mam walczyć za jego sprawki?
Proszę o podpowiedź.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To jak to jest z automatycznym zwrotem pieniędzy za zwrócony towar?
Możecie jeszcze raz wyjaśnić, proszę.
@Client:35386082 po pierwsze musisz to włączyć, po drugie masz 2 dni na weryfikację towaru od odebrania 🙂
@kalendarzownia to nie jest żaden problem, nie ma znaczenia co kupujący zaznaczy, wyceniasz to co dostajesz i tyle oddajesz, dostałeś 2 notesy - oddajesz za dwa notesy i za tyle odstaniesz zwrot prowizji 😄
psyt podpowiem Ci że kwotę zwrotu oraz za ile sztuk oddasz można edytować 😉
Sam se otworzyłeś dyskusje, sam se robisz problemy 😄