Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Dzień dobry ,
ja mam taki problem od paru dni. Nie mogę zaimportować przesyłek z Allegro.
Pojawia się właśnie taki komunikat.
Kupujący nie może doczekać się przesyłki ode mnie 😞 Ratunku. Do Inpost'a też już napisałem
Mam dokładnie ten sam problem
101store Pantagruel powiążcie ponownie konto i zaczekajcie do kilkunastu minut , system przełknie i zaskoczy . Wiązanie kont co chwila wydłuża czas na reakcję systemu .
Próbowałem jakieś 30min. temu, dalej to samo, czyli:
"101store - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!'
Mimo wszystko dzięki za chęć pomocy.
nie działa!
Robię to co jakieś 2 godziny i efekt taki sam!
Poza tym nie było oficjalnej informacji ani od Allegro ani od Inpost 😞
Klient się denerwuje a odpowiedzialność za brak wysyłki pewnie spadnie na mnie 😞
Zawsze spada na nas, ale razem przynajmniej raźniej 😅 (u mnie już leci 3dzień opóźnienia 😂)
marne to pocieszenie 😞
jest już po 15:00 i dalej nic się nie dzieje. Teraz to nawet żadnego komunikatu nie widzę 😞
@Pantagruel @101store Usuńcie powiązanie z InPost i powiążcie konta ponownie. Sprawdźcie też czy problemy występują, kiedy korzystacie z innych przeglądarek. Jeśli to nie pomoże, prześlijcie zrzuty ekranu z widokiem opisanych problemów.
Nie działa pod żadną przeglądarka nawet w trybie incognito.
Usunięte i powiązane już kilka razy - bez efektu, dodatkowo wyskakuje tylko tak jakby klucz składający się z liter zamiast informacji jak w przypadku np. Allegro Gadane, więc zapewne jakiś problem z integracją.
Prosiłbym o szybkie rozwiązanie, albo info ile to potrwa.
W celu weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem email: pomoc@inpost.pl
Prosimy wówczas o podanie adresu email przypisanego do konta w Managerze Paczek, loginu Allegro oraz przesłanie zrzutu ekranu z widocznym komunikatem błędu.
Od 3dni jestem z Wami w mailowym kontakcie. Jedyna odpowiedź jaką regularnie dostaje to:
"Uprzejmie informuję, że w dalszym ciągu czekamy na odpowiedź z działu IT. "
Dane o których Pan/Pani wspomina wysłałem mailowo wczoraj rano, zrzuty również w tych kilkunastu mailach załączałem.
Właśnie dostałem odp. która naprawiła problem - trzeba było usunąć profil po stronie Managera Paczek (na stronie inpostu, a nie allegro tak jak to wcześniej robiłem cały czas), a następnie dodać ponownie - myślę, że i u Ciebie @Pantagruel to może pomóc. 🙂
Dzięki wszystkim którzy pomagali! Pozdrawiam!
mam usunąć swój profil w Inpost?
Co z moimi przedpłaconymi pieniędzmi się stanie po usunięciu konta?
macie moje maile. Pisałem na pomoc@inpost.pl
Załączone też są zrzuty ekranu
Nie, nie konto na inpost tylko połączenie konta z kontem Allegro.
Zrobisz to wchodząc w zakładkę Allegro -> Import Allegro Inpost -> Zarządzanie kontami. Po usunięciu i dodaniu u mnie wszystko zaczęło śmigać.
Mam to samo i proszę o to samo
Nie działa
@kolurw, trwa przerwa w funkcjonowaniu części usług InPost - jest to spowodowane awarią w usługach T-mobile. Przepraszamy za niedogodności.
Import allegro z inpostu nie działa
Powiąż ponownie nie działa
Usuwanie w inpost i w allegro i łączenie od nowa nie działa
Kiedyś działało założenie nowego konta na inpost na nowego maila i powiązanie ale też już nie działa.
Próbowałem wszystkie wasze metody nic nie działa
Słabo...
@mr_oma Musi być komunikat dla Kupujących i ewentualna "tarcza" dla sprzedających bo będą "dymy" 😞