
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie spadła od wczoraj statystyka wysyłki w terminie, bo dla części przesyłek nadanych przez InPost, pierwszy status jaki zaimportował się do Allegro to przyjęcie w oddziale doręczającym dzisiaj rano, statusy przyjęcia w oddziale nadawczym i wysyłki z oddziału przepadły, więc podejrzewam, że system wziął pod uwagę pierwszy zapisany status i paczki błędnie są opisane jako nie nadane w terminie. Ktoś jeszcze się z tym spotkał?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czy ktoś z Allegro to czyta?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czytają bo jak napiszesz co o nich myślisz to szybko usuwają post.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie działa połączenie konta Allegro z InPost, komunikat o nawiązywaniu połączenia wyświetla się cały czas. Usuwanie konta i ponowne łączenie NIE DZIAŁA
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hefrall Nie masz przypadkiem zablokowanych w przeglądarce wyskakujących okienek?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Knowhere w ogóle nie mam pobranego adblocka (nowy komputer), sprawdziłam na Edge i Chromie + na komórce, logowałam się do Inpost zarówno przez Allegro, jak i mailem i hasłem, wylogowywałam się ze wszystkiego, logowałam ponownie, w różnych konfiguracjach - nadal nic nie działa, nie pokazuje się powiązanie na stronie Allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
OK, już działa, jednak Edge zablokował okienko, szukałam paska na górze, a on wyskoczył na dole 😉
dzięki!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hefrall Co kraj przeglądarka, to obyczaj😁
Nie ma za co.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niby integracja działa (brak komunikatów o błędach, oczekiwaniu itp.), ale aukcje się nie importują. Jakiś chwilowy problem? Próbuję od godziny...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jzi_jzi Wczoraj InPost miał przerwę na prace techniczne - dlatego.
Spróbuj tego sposobu: Wchodzisz w zakładkę ALLEGRO > IMPORT ALLEGRO INPOST > Zarządzanie kontami. Przy właściwym koncie (po prawej stronie) klikasz w żółty prostokąt z czarnym trójkątem i wybierasz Powiąż ponownie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powiąż ponownie nie działa, kiedy ta usterka zniknie, czy ktos może dać odpowiedź czy to naprawi allegro czy inpost czy użytkownik sam musi sie męczyć i tracić czas na takie zabawy ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Arm1922 O rozwiązaniu problemów związanych z wczorajszą i dziejszą awarią Inpostu pisałam w tym wątku.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"- Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! " czyli co znowu nie działa (od wczoraj) , ale za to allegro lokalnie robi etykiety ? Jakiś paradox ...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
MA KTOŚ PROBLEM Z POWIAZANIEM APLIKACJI INPOSTU ? OD WCZORAJ NIE MOGĘ POBIERAĆ ETYKIET...KTOŚ COŚ ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
torias-68 powiąż ponownie , wyloguj i zaloguj po kilku minutach .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NA STRONIE INPOSTU WYŚWIETLA SIĘ komunikat torias-68 - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! 😕

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klikasz w zakładkę ALLEGRO, potem IMPORT ALLEGRO INPOST i Zarządzanie kontami. Przy odpowiednim koncie, po prawej stronie, klikasz w żółty prostokąt z czarnym trójkątem i wybierasz Powiąż ponownie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dokładnie tak robię,i wyskakuje mi ponownie ten sam komunikat torias-68 - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! ale widać to problem inpostu od wczoraj.. bo więcej człowieków ma podobny problem... ogólnie kicha 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
torias-68 rano był problem z logowaniem , aktualnie sprawdzilem wszystko działa . Spróbuj usunąć powiązanie z allegro i następnie utwórz nowe . Po utworzeniu nowego wyloguj managera , zaczekaj kilka minut i zaloguj .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
już ok , trochę nerw to kosztowało ale już działa.W moim przypadku po nowym powiązaniu konta trzeba było zezwolić Firefoxowi na otworzenie okna.Po zezwoleniu wszystko wróciło do normy.Tylko tyle i aż tyle...2 dni bez możliwości korzystania z Inpostu. Masakra...dziękuje za wszystkie podpowiedzi