anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
786 ODPOWIEDZI 786
FutuStal-pl
#10 Popularyzator#

No jak to kto? Sprzedający będzie opowiadał o problemach z integracją, a klient nie zrozumie o co chodzi i wystawi negatywa, że "winę za opóźnienia przesyłek przerzucają na przewoźnika" 😄

oznacz moderatorów
AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Widać że problem leży typowo między Allegro a inPost

 

Nadawanie paczek ręcznie przez inPost działa bezproblemowo 

oznacz moderatorów
mrapol
#9 Pomysłodawca#

Właśnie miałem napisać że "Nadawanie paczek ręcznie przez InPost działa bezproblemowo" działa i nie ma co czekać 😉

Klient w 90% to tzw klient "roszczeniowiec", nikt już nie chce czekać czy wysłuchiwać że to nie nasza wina tylko awaria systemu.

oznacz moderatorów
DOMAR-AGD
#9 Pomysłodawca#

Jak zwykle my i jeszcze za to zapłacimy prowizje, jak zwykle 🙂

oznacz moderatorów
Philkam__monety
#9 Pomysłodawca#

Mail który otrzymałem od InPostu: 

Dzień dobry,

dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Aktualnie odnotowaliśmy przerwę techniczną w działaniu naszych usług. Sprawa została zgłoszona do naszego Działu IT w celu pilnego zweryfikowania. W imieniu firmy przepraszam za wszelkie niedogodności.

W razie pytań zapraszam do ponownego kontaktu.

 

Oraz to co im odpisałem, bo to jest kpina.

 

Witam,

przerwy techniczne są zaplanowane. Tu macie zwykłą awarię, nazywajmy rzeczy po imieniu... ; )

Czekam jak większość przedsiębiorców z Allegro na rozwiązanie problemu.

Czy w imieniu Waszej firmy też będziecie przepraszać naszych klientów za wszelkie niedogodności i opóźnienia w wysyłkach? Maile i nr telefonów macie Państwo z Allegro....

 

Także ubolewają nad problemem ale my jako sprzedający mamy problem.... 

oznacz moderatorów
vgli
#9 Pomysłodawca#

u nas to samo!!! wywaliło mi powiązanie inpostu z kontem i teraz w nieskończoność uzyskuje dostęp! Allegro, oganijcie sytuację bo mam 20 paczek do wysłania!

oznacz moderatorów
mrapol
#9 Pomysłodawca#

u nas 130 przesyłek czeka i czeka i czeka...dlatego wpisujemy ręcznie, nie ma co czekać na integracje

oznacz moderatorów
vgli
#9 Pomysłodawca#

W jaki sposób można to ręcznie zrobić? I post wykryje smarty i Allegro InPost?

oznacz moderatorów
VELADOroof
#9 Pomysłodawca#

Też jestem ciekaw jak tu rozpozna smarty

oznacz moderatorów
mrapol
#9 Pomysłodawca#

Niestety ręczne wpisywanie przesyłek nie wykrywa połączonych przesyłek. To standardowa możliwości wysłania przesyłki za którą musimy zapłacić zgodnie z cennikiem jaki mamy na umowie z Inpost

oznacz moderatorów
vgli
#9 Pomysłodawca#

@mrapol no to jest to żadne rozwiązanie, dopłata do różnicy pomiędzy zwykła przesyłka a Allegro InPost to zwykle nasz zarobek ...

oznacz moderatorów
mrapol
#9 Pomysłodawca#

@vglizgadzam się ale "klient nasz Pan" 😉 w tym przypadku w przenośni i dosłownie. Ponowna integracja przy takiej ilości kont firmowych może potrwać od 1 godziny do 2 dni. Dlatego nie ma żadnego sensu sprzedawać produkty na minimalnej marży...ale to dyskusja na inny temat

oznacz moderatorów
nova-chemia_pl
#8 Zapaleniec#

Ten klient nasz Pan to mi tak działa na nerwy... Jak ja bym chciała móc ocenić klienta jak oni nas...

oznacz moderatorów
mrapol
#9 Pomysłodawca#

wielokrotnie poruszałem temat oceny kupującego na różnych forach oraz spotkaniach z allegro...nic nie zmienimy...allegro stoi w 99% przypadków zawsze po ich stronie, My jako sprzedawcy nie mamy żadnych możliwości obrony. Odpowiedź jest zawsze jedna i ta sama. Kupujący swoją oceną nie łamie zasad allegro, nie możemy ingerować itp itd.

Dlatego codziennie rano 2 melisy, w południe jeszcze dwie i po 15.00 kolejne 😉 oczywiście nic to nie daje ale chociaż stwarza pozory spokoju

oznacz moderatorów
Client:79400855
#7 Wielbiciel#

Dzięki, że chwalicie się takimi obrotami w branży. Teraz już wiem jaki kolejny sklep dołożę do mojego portfolio 😃

oznacz moderatorów
vgli
#9 Pomysłodawca#

@mrapol Dlatego jak nie masz nic ciekawego do przekazania, to może się nie odzywaj i nie wprowadzaj ludzi w błąd jakimiś „ręcznymi” wprowadzaniami. Może niech cię nie interesują marże, tylko brak wywiązania się z umowy Allegro/inpost

oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@mrapol   jak tak wpisujecie ręcznie? Ja jak wpisuję ręcznie - wyskakuje mi zupełnie inna kwota nadania. O przesyłkach Smart już nie wspomnę.

oznacz moderatorów
mrapol
#9 Pomysłodawca#

Niestety smart nie działa przy ręcznym wprowadzaniu czyli przesyłka jest płatna według stawki jaką mamy w umowie

oznacz moderatorów
nova-chemia_pl
#8 Zapaleniec#

Też czekamy :(| Dobrze, że trafiłam na post, bo już się bałam, że znowu coś poza awarią gorszego.

oznacz moderatorów
karmaipasza_pl
#11 Animator#

OK, A takie pytanie .. robiąc ręcznie jak to będzie rozliczone w SMART? Za każdą paczkę trzeba zapłacić a później zwrócą?

oznacz moderatorów