Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
No jak to kto? Sprzedający będzie opowiadał o problemach z integracją, a klient nie zrozumie o co chodzi i wystawi negatywa, że "winę za opóźnienia przesyłek przerzucają na przewoźnika" 😄
Widać że problem leży typowo między Allegro a inPost
Nadawanie paczek ręcznie przez inPost działa bezproblemowo
Właśnie miałem napisać że "Nadawanie paczek ręcznie przez InPost działa bezproblemowo" działa i nie ma co czekać 😉
Klient w 90% to tzw klient "roszczeniowiec", nikt już nie chce czekać czy wysłuchiwać że to nie nasza wina tylko awaria systemu.
Jak zwykle my i jeszcze za to zapłacimy prowizje, jak zwykle 🙂
Mail który otrzymałem od InPostu:
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Aktualnie odnotowaliśmy przerwę techniczną w działaniu naszych usług. Sprawa została zgłoszona do naszego Działu IT w celu pilnego zweryfikowania. W imieniu firmy przepraszam za wszelkie niedogodności.
W razie pytań zapraszam do ponownego kontaktu.
Oraz to co im odpisałem, bo to jest kpina.
Witam,
przerwy techniczne są zaplanowane. Tu macie zwykłą awarię, nazywajmy rzeczy po imieniu... ; )
Czekam jak większość przedsiębiorców z Allegro na rozwiązanie problemu.
Czy w imieniu Waszej firmy też będziecie przepraszać naszych klientów za wszelkie niedogodności i opóźnienia w wysyłkach? Maile i nr telefonów macie Państwo z Allegro....
Także ubolewają nad problemem ale my jako sprzedający mamy problem....
u nas to samo!!! wywaliło mi powiązanie inpostu z kontem i teraz w nieskończoność uzyskuje dostęp! Allegro, oganijcie sytuację bo mam 20 paczek do wysłania!
u nas 130 przesyłek czeka i czeka i czeka...dlatego wpisujemy ręcznie, nie ma co czekać na integracje
W jaki sposób można to ręcznie zrobić? I post wykryje smarty i Allegro InPost?
Też jestem ciekaw jak tu rozpozna smarty
Niestety ręczne wpisywanie przesyłek nie wykrywa połączonych przesyłek. To standardowa możliwości wysłania przesyłki za którą musimy zapłacić zgodnie z cennikiem jaki mamy na umowie z Inpost
@mrapol no to jest to żadne rozwiązanie, dopłata do różnicy pomiędzy zwykła przesyłka a Allegro InPost to zwykle nasz zarobek ...
@vglizgadzam się ale "klient nasz Pan" 😉 w tym przypadku w przenośni i dosłownie. Ponowna integracja przy takiej ilości kont firmowych może potrwać od 1 godziny do 2 dni. Dlatego nie ma żadnego sensu sprzedawać produkty na minimalnej marży...ale to dyskusja na inny temat
Ten klient nasz Pan to mi tak działa na nerwy... Jak ja bym chciała móc ocenić klienta jak oni nas...
wielokrotnie poruszałem temat oceny kupującego na różnych forach oraz spotkaniach z allegro...nic nie zmienimy...allegro stoi w 99% przypadków zawsze po ich stronie, My jako sprzedawcy nie mamy żadnych możliwości obrony. Odpowiedź jest zawsze jedna i ta sama. Kupujący swoją oceną nie łamie zasad allegro, nie możemy ingerować itp itd.
Dlatego codziennie rano 2 melisy, w południe jeszcze dwie i po 15.00 kolejne 😉 oczywiście nic to nie daje ale chociaż stwarza pozory spokoju
Dzięki, że chwalicie się takimi obrotami w branży. Teraz już wiem jaki kolejny sklep dołożę do mojego portfolio 😃.
@mrapol Dlatego jak nie masz nic ciekawego do przekazania, to może się nie odzywaj i nie wprowadzaj ludzi w błąd jakimiś „ręcznymi” wprowadzaniami. Może niech cię nie interesują marże, tylko brak wywiązania się z umowy Allegro/inpost
@mrapol jak tak wpisujecie ręcznie? Ja jak wpisuję ręcznie - wyskakuje mi zupełnie inna kwota nadania. O przesyłkach Smart już nie wspomnę.
Niestety smart nie działa przy ręcznym wprowadzaniu czyli przesyłka jest płatna według stawki jaką mamy w umowie
Też czekamy :(| Dobrze, że trafiłam na post, bo już się bałam, że znowu coś poza awarią gorszego.
OK, A takie pytanie .. robiąc ręcznie jak to będzie rozliczone w SMART? Za każdą paczkę trzeba zapłacić a później zwrócą?