
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie juz klienci anuluja zakupy... dzięki bardzoooooo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wyślij tym niedowiarkom link do tego wątku..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
CZEKAM NA TAKĄ AWARIĘ PODCZAS SMART WEEK
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie działa od około 15:00, nic nie robiłem, po prostu się zalogowałem... Co prawda z drugiego komputera, a nie laptopa ale wątpię by miało to znaczenie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas niestety nadal nie działa. Czekamy do 16 i informujemy mailowo wszystkich klientów. Niestety zapewne część z nich będzie obwiniać nas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jak ktoś doradził możesz wrzucić linka do tej dyskusji
🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
My już wysłaliśmy maile.
Aczkolwiek informacja powinna pojawić się na stronie głównej allegro i w serwisach społecznościowych obu firm.
Jeśli klienci nie zobaczą oficjalnego komunikatu, wielu obwini sprzedawców.
Problemy się zdarzają wszędzie. Ale dlaczego my jako sprzedawcy mamy ponosić za nie odpowiedzialność?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
W dalszym ciągu trwa uzyskiwanie dostępu, jak długo potrwa jeszcze ten problem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bóg jedyny to wie 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15:21 --------- nadal nic nie działa :((((((((((

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jak to nic ? allegro działa, kupować można i naliczać prowizję 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szmal musi płynąć dla monopoly

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A potem Allegro oznajmi nam ,że nieterminowo wysyłamy paczki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@megagencja Tak jak informowaliśmy w komunikatach dzisiejsze trudnienia nie wpłyną na Twoje wyniki w panelu Jakość Sprzedaży. Zamówień, których nie zrealizujesz w czasie tej awarii, nie uwzględnimy w obliczeniach.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ a co z zamówieniami z wczoraj jak system działał?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otóż to. Ja dzisiaj wysłałem tylko 2 paczki kurierem (bo były generowane przez stronę brokera), a reszta zapakowana leży i czeka. Zawsze generuję etykiety w dniu odbioru i pech chciał, że dzisiaj nadal (15:38) nie można tego zrobić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj od 15 z minutami jest problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hektor39j od wczoraj do 15???
Ja wczoraj jeszcze po godz.21 normalnie importowałem przesyłki. Nie było z tym problemu. Natomiast dzisiaj od rana wszystko się wysypało.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jakiś plus. Tyle,że klienci allegro,nie wiedzą o awarii (ja co prawda rozsyłam informacje w miarę możliwości),ale nie zmienia to faktu,że potem co bardziej nerwowi wystawia nam negatywne opinie.Mam nadzieję,że takich sytuacji nie będzie,ale trzeba się z tym liczyć..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co z komentarzami w sumie z dwóch dni? Bo dzisiejsze i wczorajsze zamówienia, które dziś powinny być nadane? Przecież zaraz posypią się negatywy i kliencie poucinają gwiazdki.