anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
785 ODPOWIEDZI 785
CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

potwierdzam , od godziny 15.50 zaczęło mi działać i nadal działa.

dla pewności usunąłem cookies, odłączyłem konto i połączyłem ponownie

oznacz moderatorów
BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Działa😀 Należy usunąć stare powiązania z kontami i powiązać je na nowo😁

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@BURZYNSKID  u mnie to nie działa ani czyszczenie przeglądarki anie inne cuda 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
aidyta
#9 Pomysłodawca#

po 11 godzinach działają wszystkie konta,nareszcie

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@aidyta teraz poszło poszykowałem etykiety mam nadzieje że do jutra nie znikną utworzone przesyłki 😉 i se podrukuje już w pracy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
unik_sklep
#11 Animator#

Jeżeli to Cię pocieszy to u mnie również nie działa. Mało tego tak poczyściłam i poodłączałam, że teraz każe mi mesendżer ponownie rejestrować konto i nie przepuszcza mnie dalej 😞 Już nie mam siły. Mam nadzieje, że jutro wszystko wróci do normy... Choć jak dzwoniłam do Inpost to powiedziano mi, że nie wiadomo kiedy będzie mesendżer poprawnie działał.

oznacz moderatorów
aidyta
#9 Pomysłodawca#

unik_sklep zadzwoń do mnie pomogę 505128408

oznacz moderatorów
unik_sklep
#11 Animator#

Dziękuje, jak coś to zadzwonię jutro. Jeszcze poczekam. Przełączyłam na inne nie używane konto i tam połączyło mnie z mesendżerem, lecz po ponownym połączeniu, nadal komunikat ten sam.... Dziś już nie mam siły odświeżać, wpisywać danych, odłączać i łączyć ponownie

oznacz moderatorów
meduza
#12 Orędownik#

u mnie też zadziałało - o godz 20

oznacz moderatorów
jagisport
#8 Zapaleniec#

A gdzież tam działają , od samego rana ten sam komunikat :

jagisport - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!

TAK QUR..... POŁĄCZYŁEM !!

oznacz moderatorów
BEElash
#8 Zapaleniec#

dokładnie nam też nie działa 😞

 

oznacz moderatorów
rafcikrh
#8 Zapaleniec#

u mnie też zadziałało dopiero ponowne powiązanie konta (o 21:32) wcześniej próbowałem odświeżania, jakiejś zmiany danych ale to nic nie dało

oznacz moderatorów
elizabetch
#7 Wielbiciel#

a możesz powiedzieć jak to się robi?

 

oznacz moderatorów
SosDzikiBill
#7 Wielbiciel#

Niestety problem nadal występuje - czekamy na rozwiązanie, a klienci na nasze paczki :(.

oznacz moderatorów
aidyta
#9 Pomysłodawca#

SosDzikiBill zadzwon do mnie pomoge tel.505128408

oznacz moderatorów
Blu-movieS
#8 Zapaleniec#

więc tak, ja odświeżam na telefonie i ten sam błąd wyskakuje, żona wraca do domu odświeża na kompie i eureka - działa. 

Żadne czary w nowymi powiązaniami, czyszczeniem przeglądarki nie miały wpływu...

 

Edit. Żona mówi, że w menadżerze paczek zmieniła "konto" bo kilka razy tworzyłem nowe powiązania... zwróćcie na to uwagę.

oznacz moderatorów
miliarderzy
#12 Orędownik#

U mnie nadal nie działa żadne rozwiązanie. A paczki trzeba wysłać. Próbuję już od rana różnych opcji ale żadna nie rozwiązuje problemu. Napisałem też do inpostu, ale nie mam na razie odpowiedzi.

 

 

Edit: wreszcie się udało... za setnym razem.

oznacz moderatorów
NaprawiamyTel_pl
#7 Wielbiciel#

Masakra jakaś żeby taka rzecz jak importowanie przesyłek nagle przestało działać.

Pełen profesjonalizm.

 

 

oznacz moderatorów
Upominki2014
#7 Wielbiciel#

A czy ja mogę zadzwonić? Zaraz mnie jasny szlag trafi z tym przeklętym komunikatewm...

Edit - Poszło!!!

oznacz moderatorów
SosDzikiBill
#7 Wielbiciel#

Zadziałało - po kilku próbach powiązania konta na nowo - Najwyraźniej konta wracają do normalnej funkcjonalności stopniowo.
Dziękuję wszystkim za pomoc!

oznacz moderatorów