anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
786 ODPOWIEDZI 786
SosDzikiBill
#7 Wielbiciel#

Zadziałało - po kilku próbach powiązania konta na nowo - Najwyraźniej konta wracają do normalnej funkcjonalności stopniowo.
Dziękuję wszystkim za pomoc!

oznacz moderatorów
NaprawiamyTel_pl
#7 Wielbiciel#

Zadziałało w końcu!! Pozdrawiam wszystkich niecierpliwych 😄

oznacz moderatorów
elizabetch
#7 Wielbiciel#

A ile razy próbowałeś powiązać konto?n ja juz chyba z 5 razy,  bo znalazłam instrukcję 😛  i nadal nic ;/ 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@elizabetch kliknij co kilka chwil F5

________
Κώστας
oznacz moderatorów
INARI_Eko_Natura
#8 Zapaleniec#

u mnie pomoglo F5

oznacz moderatorów
NaprawiamyTel_pl
#7 Wielbiciel#

powiązałem chyba z 4x teraz wieczorem i w końcu przeszło. Spróbuj skasować powiązania na Allegro i inpost. Później wiązałem oba konta przez wpisanie nicku w inpost import allegro> zarzadzanie kontami

oznacz moderatorów
elizabetch
#7 Wielbiciel#

U mnie zadziałało, ale.... zmieniłam adres mailowy i... straciłam środki z menagera paczek ;/ zaraz pisze do inpostu  bo mnie szlag trafi ;/

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@elizabetch Przecież pod managerem paczek nie ma opcji zmiany powiązanego z kontem adresu mejlowego. Więc jak to zrobiłaś?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
benio2010
#10 Popularyzator#

kiedy awaria zostanie naprawiona, nadal nie mozemy wyysłać paczek!!! jest gdozinian 22:30 a import nadal nei działa, nadal ten sam komunikat!!!!!! Kliencie już wydzwaniają!!!!A nasza specyfika pracy polega na syzbkiej wyysłce!!!!

oznacz moderatorów
Export_Import
#7 Wielbiciel#

U mnie ruszyło po tym jak usunąłem powiązanie w allegro z InPost oraz usunąłem konto allegro w Manager Paczek w zakładce Zarządzanie kontami i utworzyłem je na nowo.

oznacz moderatorów
benio2010
#10 Popularyzator#

ufff działa!!!!! usunełam wszytkie powiązane, bo były dwa, stare i z dzisiaj, wczesniej usunełam tylko nowe, dzieki wielkie !!!!!!!!

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

Super😃

oznacz moderatorów
unik_sklep
#11 Animator#

Ja usunęłam konto w Manager Paczek to teraz nie mogę się zarejestrować nawet. Cały czas wchodzi mi proces rejestracji... nie wiem już co robić 

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

A spróbuj  usunąc powiązane konto i jeszcze raz je wpisać.U mnie podziałało.Fakt,że dopiero ok.19,ale udało się.Wcześniej też to robiłam i nic,ale wreszcie się udało.

oznacz moderatorów
benio2010
#10 Popularyzator#

próbowałam niesteyy nie działa... usunełam nawet poprzednie powiązanie, bo dziś rano ponownie wyskoczyło, aby powiązać 😞

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

uuu,to już nie wiem.😥.Fakt,że mam dwa konta powiązane i teraz za każdym razem muszę sprawdzać ,które się wyświetla,ale działa.

Ja też robiłam to kilka razy,najpierw robiłam powiąż ponownie i nic to nie dawało,aż w końcu usunęłam konto i ponownie je dopisałam.

Może oni naprawiają po trochu systematycznie,bo ich przerosła awaria

oznacz moderatorów
benio2010
#10 Popularyzator#

juz działa, usunełam wszytkie powiązania, szkoda że Inpost nie napisał maila, zeby z info żeby usnąć wszytkie powiązanie, być moze działałoby już dawno u mnie, bo wiem, żę u innych już o 13 działa wszytko, a ja dziś nie danałam paczke/ tylko cześć wyszła, bo wczesniej wygnerowane zostały etykiety...

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

Znam ten ból,moje paczki też niestety leżą i czekają do jutra.Ale cieszmy się,że ta awaria nie trwała kilka dni,bo dopiero byłby problem.A Inpost generalnie ma w nosie klientów.Dla nich liczy się tylko kasa.Jakby mieli silną konkurencję,to by się szybko ogarnęli ,a w takim przypadku to i tak wiedza,że nie mamy wyjścia i musimy z nimi współpracować.

oznacz moderatorów
szataskrzata_pl
#9 Pomysłodawca#

U mnie wciąż nie działa.  Usuwam konta znowu wiąże i nic.... 

Skoro u wszystkich działa, a u mnie nie to muszę robić coś nie tak. Albo mam super pecha.

oznacz moderatorów
agnisiaj
#8 Zapaleniec#

U mnie nadal nic usunęłam powiązania po raz enty w allegro i **piiip**. NIe wiem, gdzie szukać "Manager Paczek w zakładce Zarządzanie kontami "

Teraz dla odmiany jest napis "upss... pojawił się nieoczekiwany błąd". 😕

oznacz moderatorów