Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Zadziałało - po kilku próbach powiązania konta na nowo - Najwyraźniej konta wracają do normalnej funkcjonalności stopniowo.
Dziękuję wszystkim za pomoc!
Zadziałało w końcu!! Pozdrawiam wszystkich niecierpliwych 😄
A ile razy próbowałeś powiązać konto?n ja juz chyba z 5 razy, bo znalazłam instrukcję 😛 i nadal nic ;/
@elizabetch kliknij co kilka chwil F5
u mnie pomoglo F5
powiązałem chyba z 4x teraz wieczorem i w końcu przeszło. Spróbuj skasować powiązania na Allegro i inpost. Później wiązałem oba konta przez wpisanie nicku w inpost import allegro> zarzadzanie kontami
U mnie zadziałało, ale.... zmieniłam adres mailowy i... straciłam środki z menagera paczek ;/ zaraz pisze do inpostu bo mnie szlag trafi ;/
@elizabetch Przecież pod managerem paczek nie ma opcji zmiany powiązanego z kontem adresu mejlowego. Więc jak to zrobiłaś?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
kiedy awaria zostanie naprawiona, nadal nie mozemy wyysłać paczek!!! jest gdozinian 22:30 a import nadal nei działa, nadal ten sam komunikat!!!!!! Kliencie już wydzwaniają!!!!A nasza specyfika pracy polega na syzbkiej wyysłce!!!!
U mnie ruszyło po tym jak usunąłem powiązanie w allegro z InPost oraz usunąłem konto allegro w Manager Paczek w zakładce Zarządzanie kontami i utworzyłem je na nowo.
ufff działa!!!!! usunełam wszytkie powiązane, bo były dwa, stare i z dzisiaj, wczesniej usunełam tylko nowe, dzieki wielkie !!!!!!!!
Super😃
Ja usunęłam konto w Manager Paczek to teraz nie mogę się zarejestrować nawet. Cały czas wchodzi mi proces rejestracji... nie wiem już co robić
A spróbuj usunąc powiązane konto i jeszcze raz je wpisać.U mnie podziałało.Fakt,że dopiero ok.19,ale udało się.Wcześniej też to robiłam i nic,ale wreszcie się udało.
próbowałam niesteyy nie działa... usunełam nawet poprzednie powiązanie, bo dziś rano ponownie wyskoczyło, aby powiązać 😞
uuu,to już nie wiem.😥.Fakt,że mam dwa konta powiązane i teraz za każdym razem muszę sprawdzać ,które się wyświetla,ale działa.
Ja też robiłam to kilka razy,najpierw robiłam powiąż ponownie i nic to nie dawało,aż w końcu usunęłam konto i ponownie je dopisałam.
Może oni naprawiają po trochu systematycznie,bo ich przerosła awaria
juz działa, usunełam wszytkie powiązania, szkoda że Inpost nie napisał maila, zeby z info żeby usnąć wszytkie powiązanie, być moze działałoby już dawno u mnie, bo wiem, żę u innych już o 13 działa wszytko, a ja dziś nie danałam paczke/ tylko cześć wyszła, bo wczesniej wygnerowane zostały etykiety...
Znam ten ból,moje paczki też niestety leżą i czekają do jutra.Ale cieszmy się,że ta awaria nie trwała kilka dni,bo dopiero byłby problem.A Inpost generalnie ma w nosie klientów.Dla nich liczy się tylko kasa.Jakby mieli silną konkurencję,to by się szybko ogarnęli ,a w takim przypadku to i tak wiedza,że nie mamy wyjścia i musimy z nimi współpracować.
U mnie wciąż nie działa. Usuwam konta znowu wiąże i nic....
Skoro u wszystkich działa, a u mnie nie to muszę robić coś nie tak. Albo mam super pecha.
U mnie nadal nic usunęłam powiązania po raz enty w allegro i **piiip**. NIe wiem, gdzie szukać "Manager Paczek w zakładce Zarządzanie kontami "
Teraz dla odmiany jest napis "upss... pojawił się nieoczekiwany błąd". 😕