
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Knowhere zrozum, że niektórym działa ale większości nie działa
Nie ma to nic wspólnego z pozwiązywaniem kont
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@green_boutique Zrozum, że to jest mój post z wczoraj, gdzie odpisywałem w kompletnie innym wątku (w którym nie było słowa o jakiejś globalnej awarii), gdy tego obecnego jeszcze nie było (w związku z czym najwidoczniej został on do tego doklejony przez kogoś z moderacji).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Strona allegro po wykonaniu tej czynności nie otwiera się od wczoraj.
Całkowity brak integracji.
Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
15.09.2020 , 16.09.2020 , ..ile jeszcze? PROSIMY O POMOC.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jeśli to wszystko robię i to nic nie daje to co robić??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konta sparowane na nowo, po uprzednim usunięciu powiązania na Allegro w "Bezpieczeństwie" oraz w Inpoście "Zarządzenie kontem" i ciągle widnieje komunikat: "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! " Ktoś znalazł rozwiązanie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest już założonych kilka tematów na ten temat. Zachęcam do lektury na innych postach, lecz problem nadal występuje, bo jest to globalna awaria podobno 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy możecie już nadawać przesyłki w Menadżerze Paczek Inpost @InPost ? Ja nie mogę od rana , pisze teraz że nie może połączyć się z API , też ktoś tak ma ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak , nie jesteś jedyny, poczytaj inne posty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę połączyć konta wyskakuje mi komunikat sprawdź w allegro.
Proszę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drugi dzień z rzędu jest problem z importem danych do managera paczek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
od wczoraj nie możemy wystawić listów przewozowych z jednego z kont allegro, kilkadziesiąt paczek do wysłania i kolejne zamówienia do realizacji, kiedy problem zostanie rozwiązany, czy allegro powiadomi klientów o opóźnieniach ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, czy ktoś jeszcze na problem z integracją? Pomimo ponownego udanego powiązania integracja nadal nie działa.
"Upewnij się że połączyłeś konto na stronie allegro"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak , coś walnęło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzam, coś nie działa.
@InPost Kiedy to naprawicie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Każdy musi zakładać z osobna post? jest tu już kilka od rana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Informujemy, że w dniu dzisiejszym występowała chwilowa przerwa w dostępności naszych usług.
Aktualnie wszystkie usługi są już dostępne.
Prosimy o cierpliwość, wszystkie zamówienia pojawią się w systemie.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No nie wiem, mi tam dalej nie działa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nadal nie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chwilowa, nie działa od około g. 7 rano a jest g. 10:08 i wciąż AWARIA!!