anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
785 ODPOWIEDZI 785
ctuner
#9 Pomysłodawca#

Wszystkie problemy były zawsze usuwane tego samego dnia. Pierwszy raz jest takie zbywanie klienta. Dziwnie to wygląda.

oznacz moderatorów
kenys_eu
#8 Zapaleniec#

Wczoraj najpierw usunąłem konto. Wyczyściłem historię przeglądania i cookies. Zoptymalizowałem i wyczyściłem komputer Norton Internet Security. Potem powiązałem konto raz jeszcze. Śmiga bez problemu do dzisiaj. Jak ktoś nie chce się bawić w czyszczenie spróbujcie usunąć i dodać w trybie incognito

oznacz moderatorów
Tongo_pl
#9 Pomysłodawca#

U mnie od wczoraj nic, zaraz zrobię to co kolega napisał z cookies i włączenie incognito...

oznacz moderatorów
Tongo_pl
#9 Pomysłodawca#

U nie nadal nic... po wyczyzczeniu ciasteczek i próby zrobienia z incognito dalej nic, powiązałem na nowo i tez nie pomaga. Ciągle ta sama informacja: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!

oznacz moderatorów
unik_sklep
#11 Animator#

@Tongo_plto czekam czy Ci zadziała. Ja wyczyściłam historię, robiłam tysiąc razy połączenia od nowa, usuwałam stare i nadal **piiip**....

oznacz moderatorów
unik_sklep
#11 Animator#

@Tongo_plto czekam czy Ci zadziała. Ja wyczyściłam historię, robiłam tysiąc razy połączenia od nowa, usuwałam stare i nadal nic

oznacz moderatorów
Tongo_pl
#9 Pomysłodawca#

Nie pomogło, oceny za czas dostawy polecą w dół...

oznacz moderatorów
Benetech-Poland
#8 Zapaleniec#

Powinni uwzględniać czynniki od nas niezależne... 

oznacz moderatorów
Michal266
#9 Pomysłodawca#

Oni chyba chcą żebyśmy te paczki nadali na własny koszt w tym ich smarcie. To nie możliwe by awaria trwała tyle czasu.

oznacz moderatorów
BabskiLOOK
#9 Pomysłodawca#

U mnie nadal In Post nie działa, paczki leżą od wczoraj. Dzwoniłam to kazali usunąć i połączyć ponownie i nic. Czy ktoś mi coś podpowie? 

oznacz moderatorów
Tongo_pl
#9 Pomysłodawca#

U mnie też paczki od wczoraj czekają, również dzwoniłem kilka razy.... nic nie pomaga

oznacz moderatorów
TECH-MED_2007
#8 Zapaleniec#

Już działa od kilku minut.

oznacz moderatorów
Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Wczoraj chodziło, dziś nie, to samo co u innych.

oznacz moderatorów
Tongo_pl
#9 Pomysłodawca#

U mnie wczoraj od 8:00 do teraz kompletnie NIC

oznacz moderatorów
TESTEROMANIAK-PL
#9 Pomysłodawca#

U mnie nie działa usuwałem i ponownie łączyłem i nic na 3 kontach.

oznacz moderatorów
emax-sc
#7 Wielbiciel#

Bardzo proszę o umieszczenie informacji na stronie Allegro , o problemach w nadawaniu przesyłek InPost.  Kupujący się denerwują a allegro obniża statystyki za opóźnienia w wysyłce .

Czy to jest w porządku ?

oznacz moderatorów
kenys_eu
#8 Zapaleniec#

Dodali info o problemach, w dziale pomoc. Tak żeby żaden z kupujących tego nie widział

oznacz moderatorów
AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

Dasz link? Muszę klientom wysłać bo już mam telefony (mimo wiadomości mailowych). 

oznacz moderatorów
TechniSat_
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
deny_01
#9 Pomysłodawca#

No i co ?

Mamy to wysyłać klientom którzy wybrali sobie Inpost....

oznacz moderatorów